mr.danbo!

huwaaa!!tiba-tiba aku rasa mr.danbo sangat comel..lebih comel dari raksasa aku..eh, comel ke raksasa tu?huhu..fine, aku tahu mr.danbo ni untuk orang yang suka photography..aku pun suka what..tapi tak berapa nak active sebab takde dslr..setakat dslr kakak aku yang kedekut tak bagi aku pinjam tu takpe la..aku lebih sanggup kumpul duit beli sendiri..huhu..

jaga la kau mr.danbo..satu hari nanti aku akan miliki kau.. (gambar dari lady-tori on deviant art)

comel kan?feelingless danbo..alolo..sape nak belikan aku ni..kat malaysia macam takde je..ke aku tak pandai cari?huhu..kalau aku mintak kat raksasa dia bagi tak?dah la aku cakap danbo lebih comel dari dia..haha..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?