malas nak cakap

Salam readers..
surat-surat cintaku diteruskan untuk hari yang ke-12..

day 12: the person you hate most/caused you a lot of pain


kalau nak kata orang yang aku benci tu mungkin takde.tapi kalau orang yang buat aku sakit hati memang ramai la..perlu ke nak sebut satu-satu?tak payah kot biar aku yang tahu sape orangnya..


dear you,

harap anda sedang bergembira terutamanya selepas memberi aku kesakitan yang banyak..
aku rasa kau sangat cool sebab berjaya buat aku sakit hati..hehe..(nanti nak belajar dengan kau la..)
walaupun ianya dah bertahun-tahun berlalu tapi kesakitannya masih terasa..dan kau adalah zaman silam yang aku susah nak lupakan..(bangga jap berjaya buat ayat sastera..walaupun tak berapa nak sastera..hehe)
remember you means remember all the pain..
aku try nak lupakan semua tu bila ingatkan kau tapi tak boleh..aku berusaha nak elokkan semula friendship kita tapi susah..sebab kau mengelak dari aku..
bila aku mulakan satu misi berbaik semula, perkataan yang kau akan sebut adalah,

"sorry, saya masih rasa bersalah lagi kat awak,"


see..sape yang taknak baikkan hubungan sekarang ni?
lepas peristiwa tu, aku dah tak percaya orang..
terutama untuk kaum kau dan jugak bakal-bakal mempunyai pekerjaan macam kau..
dan aku jugak menghalang kawan-kawan aku baik dengan orang yang macam kau..
aku tak pernah salahkan kau..aku tahu aku pun salah jugak sebab terlalu percayakan kau..
dan terlalu mengharap apa yang kau cakap semua akan jadi kenyataan..
budak-budak..tak matang lagi..so, tak boleh nak salahkan sape-sape..
aduh,buat pe aku tulis panjang-panjang untuk kau?kau bukan baca pun..aku dah habis emo dah kat sini tapi kau tak baca baik tak payah..huhu..
k take care...

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?