new bloglist
new home new bloglist new bloglist

07 Disember, 2010

Home » » maafkan saya

maafkan saya

Salam readers..
untuk hari seterusnya, 30 day letter challenge..
nampaknya aku dah makin suka buat entri ni lambat-lambat..hurm..busy la, esok aku ada test komputer..tapi macam taknak amek test..aduh..duh..jadi, untuk surat cinta yang seterusnya mungkin agak pendek dan padat..

day 13: someone you wish could forgive you


dear you,


awak tahu sape yang maksudkan..ye, awak la..
saya mintak maaf sekali lagi untuk perkara yang lepas yang telah saya lakukan kat awak..
saya tahu kesalahan saya ni susah untuk dimaafkan..
tapi saya harap sangat awak maafkan saya dan kita jadi kawan semula macam dulu..
lastly, harap awak sihat dan berbahagia dengan insan yang tersayang.insyaAllah..


wasalam. 




saya takde niat pun nak buat awak macam tu...maafkan saya..