new bloglist
new home new bloglist new bloglist

28 Disember, 2010

Home » » korang suka menjawab soalan ke bertanyakan soalan? cepat! aku bagi masa 5 saat je jawab!

korang suka menjawab soalan ke bertanyakan soalan? cepat! aku bagi masa 5 saat je jawab!

Salam.. 
terasa sengal kejap lepas tengok soalan-soalan dekat formspring bertambah banyak tapi aku tak jawab-jawab lagi. nanti lah, aku belum ada mood nak jawab soalan. tapi kalau bagi soalan aku sentiasa ada mood. HAHA. tak adil langsung. dah menjadi-menjadi pulak rasanya kegiatan aku mengumpul soalan formspring ni. eh, tapi bagi soalan yang macam urgent je aku jawabkan juga. kesian orang yang tanya menanti-nanti jawapan dari aku. aku kumpulkan soalan-soalan yang orang dok spam je. 


yo! aku bukan gila formspring lah der. cuma terasa bosan pulak jawab sikit-sikit. hamek kau! aku jawab sekali beratus-ratus. aku memang suka sangat jawab soalan. aku tahu korang mesti fikir kalau soalan dah banyak-banyak, jawab pun nak taknak je kan. aku bukan macam tu lah der. jawab jawab juga hati orang yang tanya kena juga jaga. aku seboleh-boleh akan jawab dengan elok dan diselitkan sedikit kesengalan aku. HAHA. sengalkah aku? biasa-biasa je lah. yang pasti aku bukan pelawak. korang taknak tanya soalan kat aku ke? HAHA. menagih soalan dari korang. 


bak kata seseorang yang aku kenal kat formspring,


"unfollow ! unfollow ! mereka yang taknak jawab soalan kita,"


oh yeah! dan itulah yang aku lakukan. HAHA. terasa jahat di situ. dah ramai juga aku unfollow. malaslah nak tanya dekat mereka yang taknak jawab soalan. buat sakit hati lagi ada lah. dan aku tahu bukan aku sorang je yang kena mesti ada juga dikalangan korang yang kena macam aku. aku pasti. tapi korang mungkin tak sekejam aku. sabar je lah kan.






hah! hamek kau aku letak widget formspring siap untuk korang tanya. sekali lagi menagih soalan dari korang. HAHA. desperate sioott minah ni!..
ok, ja ne..

2 virus attack:

Botak berkata...

2 minggu tak beronline.,
bukak² ade 160 lebih soalan.,
mampuih nak jawab.,
hahahahaha.. :))

cik zaza berkata...

@Botak mmg agk lama aku tak tgk ko on9..HAHA.. tau lah tgh cuti..