it's the final.. me itu aku..

Salam.. 
dah penghujung rupanya 30 day letter challenge aku ni. berjaya juga aku buat sampai hari yang terakhir. dan untuk entri 30 day challenge yang terakhir ni aku kena buat apa ye?


day 30: your reflection in the mirror


hello me,
macam orang gila pulak tulis surat pada diri sendiri. aku takde benda nak cakap pada diri aku yang cute ni. yang pastinya aku nak berusaha untuk jadi yang terbaik nak nak untuk tahun baru yang bakal menjenguk tak lama lagi. aku harap diri aku ni dapat menahan segala perkara pahit getir mahupun manis, masam yang bakal aku hadapi. azza boleh buat! hoyeah!
bukan senang nak tahan kan. kadang-kadang tu tak boleh gi jugak tapi nak buat macam mana tu yang aku pilih untuk aku terus hidup. tahun baru pasti lebih baik dengan usaha. yoshh! dan juga ditemani oleh rakan-rakan seperjuanganku yang sangat ku sayangi. 
malas nak cakap panjang-panjang. dengar je lah lagu ni. huhu.. aku suka lirik lagu ni kadang-kadang terkena kat batang hidung sendiri..



the world is black- good charlotte


ok dah, lepas sudah sesi luahan perasaan kat diri sendiri. haha.. takde lah terluah sangat pun.
k chiaow!

Ulasan

Ce'gu JAERA berkata…
hehehe.. sekali sekala buat entri utk diri sendiri pun best jugak kan. Dapat muhasabah diri sepanjang setahun kita lalui sebelum menempuh era tahun depan...
Have a gud day fren
Zazachan berkata…
@Gen2Merah betul..muhasabah sblm thn br ni..have a good day to you too.. ^^

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?