broken heart?

Salam readers..
adeh!masalah botul la lappy den ni ha..masa cuti ni la nak buat hal..aku pun taktahu apa yang jadi dengan lappy..aku dah scan dengan antivirus takde pulak tanda-tanda yang menunjukkan ada virus-virus durjana..kalau ada pun mesti avira duk muncul je 24 hours kan..(yela, avira je yang i mampu letak..huhu)

namun, 30 days challenge masih diteruskan dengan membuat entri auto publish..kesiannya aku..huhu..

day 20: the one that broke your heart the hardest


aku nak cakap lebih-lebih jap gi ada pulak yang terasa dengan entri ni..mana tahu insan-insan sepertinya atau yang sama career wanna be macam dia ke or mungkin dia sendiri yang baca mana kita tahu kan..so, apa yang aku berani cakap aku memang ada seorang kawan yang aku rasa sekarang dah jadi bekas kawan la kot.beliau ni kejap je pun kawan dengan aku, the rest 2 years yang kami kenal aku rasa kami lebih kepada scandal..huyyoo!scandal..baru aku tahu..haha..kitorang ada crush la sebenarnya masa tu..

aku pun dulu masa nak kenal dengan dia dah ada niat macam ni sebab tu aku tak penah anggap dia kawan kot..silap aku di situ..tapi bagi dia?aku tahu la..mungkin dia anggap kawan..tapi kalau betul dia anggap aku kawan je dia takkan bagi aku harapan kan..ataupun dia memang saje je nak buat hati aku jadi sakit macam tu..tak sanggup aku nak ingat balik zaman kegelapan aku masa tu..masa aku asyik nangis ingat pasal dia..

apa taknya, keadaan yang pada mulanya nampak biasa macam takde apa-apa berlaku tiba-tiba dihujani airmata aku yang tak henti-henti..aku dah jadi macam orang gila masa tu..memang aku tak meraung tapi setiap malam aku tak tido sebab menangisi insan yang memang bukan milik aku..agak lama jugak aku tak dapat terima kenyataan..seminggu kot aku nangis..lepas tu dah ok balik tapi orang kata sakit di hati sape yang tahu kan..

Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never knew.




memang betul pun quote ni..nak lupakan dia adalah satu perkara yang susah aku nak buat..banyak benda yang buat aku teringat kat dia..barang yang dia bagi..lagu-lagu feveret dia..susah kan..kalau kita dah jumpa someone yang buat kita jadi setia tapi akhirnya orang tersebut betray kita..rasa macam dah taknak percaya dah kat orang..even kawan sendiri..mungkin tu yang patut aku buat..walaupun selama mana pun kita kenal seseorang tu kita tak tahu satu hari nanti apa yang akan jadi..kita tak tahu sejauh mana kawan kita anggap kita kawan..kita tak tahu sejauh mana keikhlasan kawan kita tu..hanya perlu berjaga-jaga mungkin..kawan tetap kawan, dan bersedia menghadapi situasi kawan tikam belakang.. 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?