alamak!

Salam readers...
aduh..aku dah tertinggal satu hari untuk letter challenge ni..nak buat macam mana aku tak sihat semalam.seharian pening-pening.tekak pun dah sakit.tapi boleh je bershopping dengan kakak aku semalam.huhu..

day 10: someone you don't talk to as much as you like to.

ada je orang-orang yang aku kategorikan macam ni kat dalam hidup aku.aku bukan taknak cakap dengan dia langsung.cuma takde benda penting nak cakap.tapi bagi aku keadaan macam biasa je.tak tahu la kalau dia anggap aku tak suka dia ke atau aku tengah berperang dengan dia.kalau berperang pun apa pula puncanya kan?hanya tu je la.aku nak cakap dengan dia banyak benda tapi still tak tahu kenapa tak boleh.ikutkan kalau ada benda nak cakap aku cakap je kat dia.cakap elok-elok la kan takde pulak aku nak buat-buat muka ke nak tengking dia ke.takde reason pun kalau aku nak buat macam tu.tapi taktahu la kalau dia ada reason dia sendiri nak buat muka kat aku..hurm..

mungkin aku tak concern macam dalam gambar ni kot..



p/s lama-lama aku tak rasa entri letter challenge aku ni adalah surat..

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?