aduh!asyik pikir pasal kau je..

Salam..
good day everyone..hehe..yeah..yeah..aku tahu aku dah nampak kemalasan terhadap blog aku ni..update nak taknak je..pastu kalau tak buka blog sehari pun takpe..entri-entri aku kebanyakannya semua auto publish..haa..apa lagi..memang banyak la yang menunjukkan aku tak minat nak ber-online dah sekarang..(tipu la tu, padahal twitter 24 hours jugak aku buka..huhu)

apa-apapun perjuanganku dalam sebulan menulis surat cinta harus diteruskan..cehhh!..untuk hari yang seterusnya, task aku..

day 19: someone that pesters your mind- good or bad


erm..sekarang ni aku tengah pikirkan someone yang aku pernah tak berkenan..dulu la, sekarang ok je kot..bukan tak berkenan apa kadang-kadang tu aku rasa menyampah tengok cara dia..macam jahat lak aku ni..padahal dia tak buat apa-apa pun kat aku..aku memang camtu la, susah sikit sebab aku ni jenis observer..(taknak ngaku stalker..haha) aku ni semua tak betul dari pandangan aku..haish!susah la nak ubah perangai ni..bak kata senpai aku...

"The human brain thinks up to 50,000 thoughts a day. 40,000 of them are negative."


memang aku sokong la quote ni..neway, quote ni bukan senpai aku yang cakap dia just copy paste je..haha..macam aku jugak..ntah la sejak bila ntah aku suka sangat follow twitter yang bermadah pujangga ni..dah makin terikut-ikut aku..rasenya sejak bergiat aktif dengan tumblr kot..senpai aku memang pandai menyebarkan virus kat aku..huhu..  


p/s pasal insan yang aku mention kat atas tu, biarlah aku saje yang tahu.. 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?