tag!dah lama ku tak buat..

Assalamualaikum w.b.t..
thanks to a cute blogger, cik mimie sebab telah tag aku..huhu..aku dah lama tak buat tag..tag dia pulak macam menarik je..ok, let's check it out!
1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
-family
2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri ?
-baju nak buat pegi dinner

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang
-aku tak bincang lagi dengan bakal husband..haha..(poyo)

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

-hurm...ntah..taktahu..
5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
-InsyaAllah selagi tak melanggar syariat..

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
-key-el..hehe

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
-biology campbell..beli dari kawan aku..

8. Apakah nama penuh korang?
-Nur Azza bt Borhan
9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
-dua2!..huhu..tak pandai la nak banding-bandingkan mak dengan ayah ni..
10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
-YUI YOSHIOKA dan YAMASHITA TOMOHISA..  
kon!kon!
11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
-ofcoz la..dah duk rumah sendiri..huhu..tapi mintak bantuan mesin basuh la..kihkih
12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
- JEPUN..yosh!
13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
-sape pulak nak peluk cuim aku ni?..goli den..
14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
-budak kecik yang penah berniat taknak pegi skolah..hoho
- blog dia comel
- dia die hard fan lee min ho kot..
15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
-kitabullah
-lappy
-my blog
-aksesori handphone yang kawan baik aku bagi.. (monkey d.luffy)
-handphone kot.
16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
-open your eyes- maher zain
-love and truth- yui
-good bye days- yui
-teardrops in the rain- cn blue
-yokubou no rain- yamapi and ikuta toma
yeay!YUI!!..
17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
- 601..sambut dengan my dear friends SUMBAK'F!hehe..
18. 7 orang blogger yang korang nk tag
-jap gi aku jalan-jalan tag kat chatbox je la..kite lihat sape yang kena!


19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
-dia kawan aku.. 

ok, done!sekarang masanya untuk spam chatbox mereka yang kena tag!haha..(gelak jahat)
thanks for reading..love u all..wasalam..





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?