Rendang dan Jdrama…

Assalamualaikum readers..
salam aidil adha kepada semua yang membaca entri aku kali ni..sekarang aku dalam mood raya..disebabkan aku je yang duk rumah dan takde buat apa-apa, aku la yang kena tolong mak aku buat persiapan raya..huhu..penat..kupas mengupas gunting menggunting semua keja aku..takpe takpe sambil mengupas aku tengok movie..hihi..at least siap jugak la keje aku..walaupun tak berapa nak laju..buat sorang-sorang kot..masak untuk makan ramai sebab esok baru aku bawa ketupat pegi rumah nenek aku..rumah nenek tak jauh pun, seberang jalan je..huhu..

“ja, buat kek coklat macam aritu..sedap kek aritu,”

blushing jap..haha..mak aku cakap sedap?memang pun..lala..lepas mak aku cakap camtu dah semangat dah nak buat..tapi bahan pulak tak cukup..haish!tangguh la nampaknye..aku dah berapa hari terase nak makan kek tak dapat lagi..huhu..dapat makan secret recipe mesti best..aduh!terliur pulak..haha..
yossh!hari ni aku dah habiskan 1 drama jepun..NODAME CANTABILE..fine..fine..cerita lama aku baru nak tengok..huhu..ape-ape pun cerita tu sangat best!!!!….tamaki kun!arghh!!melting..melting…huhu..eita pun cool jugak..hehe..ok fine..aku taknak curang dengan yamapi walaupun yamapi dah ada maki..huhu..bajet la pompuan ni..

nodame_hug
saat-saat romantik nodame dan chiaki senpai…(ihsan google image)

hurm..lepas ni nak tengok cerita apa pulak ek?banyak sangat movie dan drama dalam koleksi movie aku..huhu..jepun?korea?tengok anime laa…hehe..
huh!ni la akibatnya takde idea nak update tapi masih nak update..haish!..BTW thanks sudi membaca..hehe.. ja ne..

p/s esok kemungkinan hari yang sangat busy bagi aku..hurm..setiap tahun…

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?