my dreams are.....

Salam readers..
sudah 5hari aku post untuk 30 days letter challenge ni..so, apa pulak untuk hari kelima ni?

day 5: your dreams


secara ringkasnya semua orang semestinya ada impian masing-masing..tak kira impian tersebut positif atau negatif..yang penting ianya adalah impian yang anda ingin sangat dalam hidup..(waahhh!skemanya ayat aku..)..jadi, apa sebenarnya impian aku?first and foremost aku nak sangat tengok mak dan ayah aku merasa harta yang aku ada (insyaAllah satu hari nanti)..aku nak hantar mereka ke tanah suci untuk balas perngorbanan mereka selama ni..aku tahu benda ni sangat common kan..ramai gile yang jawab benda yang sama kalau soalan ni ditujukan kat mereka..tak kisah la orang nak kata sama ke apa yang penting ni impian aku..kemudian, impian seterusnya..juga normal bagi seorang manusia macam aku ni..aku nak kahwin!..dengan sape?aku tak kisah..jodoh kita, kita tak tahu sape..semuanya ditentukan oleh-Nya..yang pasti aku mengharapkan jodoh yang terbaik untukku..

aku rase tu saje la impian aku yang paling besar yang aku impikan selama ni..yang lain-lain ada jugak..tapi kebanyakannya merupakan kehendak aku..benda yang tak berapa nak penting..
semoga aku kecapi apa yang ku impikan satu hari nanti..insyaAllah..


p/s entri yang ditaip lepas kursus kpp..huhu.. 




Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?