Jom Study... ^^

salam readers..
start mengenang cerita lama..aduh!..mulalah..asal study week je teringat matrik perak..sebab kat sana study week adalah masa yang paling sesuai beriadah..haha..sebelum tu taknak pulak beriadah..penat kot, habis kelas pukul 4 pastu nak pegi beriadah..kalau latihan silat tu sekali seminggu je..ok la jugak..huhu..
tapi kalau study week, bukan hari latihan pun aku sanggup pegi bukit kmpk tempat kami berlatih silat..wah!semangat betul!..hehe..pengaruh kawan-kawan..coz kawan-kawan aku budak silat kebanyakannya..so, kalau depa rajin aku pun kena rajin..ngeh3..

tu aktiviti waktu siang..dalam pukul 5 la siap-siap pegi latihan..balik bilik ada la dalam pukul 7..paling lambat pun masa azan berkumandang..balik terus pegi cafe takpun bistro..hehe..makan je keje..aktiviti malam pulak..study week kan..sebelum study..kitorang tengok movie!haha..tak boleh blaa...rilek je masing-masing..selalunya cerita yang jadi pilihan cerita-cerita seram..aduh!rindu kot saat aku tengok cerita seram muka stone habis!huhu..sampaikan kawan aku tegur,

"aku suka tengok cite hantu dengan aza sebab dia rilek je..takde la aku takut sangat.kalau nak jerit pun sikit-sikit je sebab malu nak jerit depan aza yang nampak cool ni,"

haha..memang tak boleh blaa..dulu laa..memang dulu aku macam takde perasaan bila tengok movie..movie titanic pun aku selamba je tengok..sikit pun takde keluar air mata..aduh!takde perasaan ke aku ni?huhu..TAPI!..sejak kejadian itu...huhu..bukan kejadian apa pun..masa tu ada karnival budak akaun rasenya..ada la satu kuliah tu buat rumah hantu..kitorang pun masuk laa..bukan nak test keberanian ke apa..memang saje-saje nak masuk..kitorang boleh masuk sampai 4orang je..geng-geng aku masa tu budak-budak silat je..mie-chan, fara, chacha dan aku..hikari!hehe..kitorang masuk..dalam tu ada hantu ju-on!!!waaaa!!!real kot diorang buat sampai nak tarik-tarik kaki orang..lepas je masuk rumah hantu tu, aku jadi sangat pengecut!!!!oh,tidak!!!.....ju-on dah rampas dan kurangkan tahap keberanian aku!!..seyes, lepas kejadian tu kalau tengok cerita seram dengan member aku, aku la orang yang akan menyorokkan muka di belakang bantal..sampai sekarang..aduhhh!....

kadang-kadang tu kitorang tak tengok movie pun..kitorang berkaraoke di bilik farah!!haha..tengok video klip la..sudah semestinye..yang pastinya sambil menjalankan aktiviti  malam tu air teh mesti sudah siap dibancuh..hehe..selalunya air dah habis separuh aku baru sampai..dan tak tahu sape bancuh..aku datang minum je..hehe..pukul 12, time aku tido!dan yang lain start study..haha..biasa la tu..dalam pukul 3pagi baru aku bangun study sampai subuh..selalunya aku tido kat bilik farah dulu, bangun balik pukul 3 aku study kat bilik aku..memang bilik farah sesuai untuk tido..nak nak kalau tido kat katil dia..hehe..memang camtu la aku..time study aku lepas pukul12..sampai sekarang..aku taktahu la elok ke tak..tapi bukan aku tak tido langsung la..kalau sekarang, aku tido lepas isyak dalam pukul8.30..bangun dalam pukul 1..ok la kan..tido sekejap..huhu..takde la sekejap pun..5 jam jugak aku tido..huhu..

aduhai..tapi masalah sekarang aku tak dapat tahan diri main facebook..memang aku takde post apa-apa..tapi mesti buka..macam kewajipan..aku rase kalau akaun facebook aku tak wujud baru boleh tahan diri kot..huhu..korang kalau terase rindu kat aku sila lah follow twitter aku..hehe..poyo..bajet ada orang nak follow twitter aku..lala..
check this out..hehe..antara video feveret aku..hehe



yamapi-kun!!!ahhh!!melting...hahaha...*sengal!..

ok,enough!kembali fokus kat cik abang buku...huhu..
thanks layan entri aku..http://www.smileycodes.info



Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?