jangan tinggalkan aku....

Assalamualaikum w.b.t...
selamat hari ahad..hehe..aku nak share gambar dari tumblr..(ceh, pompuan ni tumblr tumblr je la, ni blogspot..)aku tahu..korang mesti cakap camtu..huhu..ala, gambar tu menarik kot..angkut je la buat entri..macam menarik buat entri pasal gambar tu je..huhu..

(ihsan tumblr)

"at least reblog before leaving meeee~ the number is just a sample.
I don’t mind you guys leaving, but people! don’t often click follow button if you’ll leave me after an hour!! O_O"



tu caption dari tumblr..tapi boleh je diguna pakai untuk kita kan?
ni pasal follower ni haa..aku terase jugak ni..huhu..insyaAllah aku takkan jadi macam gambar..yosh!
thanks for reading..love u all!..wasalam..





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?