Harry Potter dan handphone samsung..(takde kaitan pun..)

Assalamualaikum w.b.t.
ecb53_harry-potter-from-a-different-angle02
(ihsan google image)
tengok gambar pun korang mesti dah dapat agak aku nak cerita pasal apa..hehe..semestinya berkaitan dengan HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS part 1..ok, aku dah tengok dengan kakak aku semalam..kali ni cerita tu betul-betul ikut macam buku!excited aku dengar walaupun aku tak baca lagi buku tu..menurut kakak aku la sebab dia je yang rajin beli dan baca buku HARRY POTTER ni..huhu..aku taknak cerita panjang tentang movie ni nanti tak best pulak kalau korang nak tengok kan..

Poor-Dobby-harry-potter-6341819-400-367
Dobby mati..sedih kot..(ihsan google image)

lepas tengok wayang aku dah takde semangat..bukan apa, dah ngantuk sangat..pastu kakak aku bawa gi minum dengan kawan-kawan dia..ikutkan aje..huhu..kawan aku call pun aku malas nak layan..dia call pukul 1 lebih..memang suke sangat la call aku pagi-pagi buta..pastu kalau aku tak angkat ke aku jawab macam nak tanak kata aku sombong..haish!taktahu dia yang takpaham ke aku yang takpaham..

“BUBU dah dapat adik ye!”

75727_170551249635217_100000410286824_473159_5287071_n

tibe-tibe dapat mesej dari nombor yang aku taktahu sape..mungkin taktahu atau aku penah ada nombor dia tapi hilang..(sebab handphone ni penah hilangkan semua nombor kawan-kawan aku)..hurm..biarlah..malas nak layan..sebelum ni dah tanya tanak balas..so,suke ati dia la nak mesej aku..kredit dia bukan kredit aku..lala..
sekali lagi entri mengarut di-post kat blog ni..BTW,perasan tak perubahan kecil yang berlaku kat blog ni?ye, tab menu berwarna purple yang telah meringankan blog ni..hehe..bila widget dah kurang kat blog, blog pun makin ringan..korang kalau nak check berat blog korang boleh check kat SINI..blog orang lain pun korang boleh check..bagi stalker la..lala..ok, makin mengarut..thanks for reading…JA NE..

A72EAF3F37D08A47132BA25E5909930D

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?