download jdrama lagi..

Assalamualaikum w.b.t...
dah seminggu aku duduk rumah tak buat apa-apa..bangun je tido menghadap laptop.bosan la pulak aku rasa..nak bersosial networking macam takde rasa perasaan je..huhu..
tweet tweet..nak tweet dengan sape?formspring..semua soalan aku dah jawab..kadang-kadang tu dapat soalan yang sama jugak..layankan aje..
nak update blog..aigooo...nak tulis apa?takde idea laaa...buat entri mengarut takde orang nak baca pulak..nak tengok movie..dah habis tengok..dah takde movie best..huhu..
so, dari hari tu laptop aku jarang shut down sebab aku sibuk download movie..movie apakah?hehe...


buzzer beat




buzzer beat..aku start download sebelum cuti lagi dan baru je habis download..tengoknye belum lagi..hehe..
aku download cerita ni pun sebab yamapi..nak buat koleksi movie dan drama yang dia berlakon..hehe..
ada lagi cerita dia aku tengah download..stand up! dan proposal daisakusen..
fine, memang tu cerita lama..biarlah aku yang nak tengok..lala..




nodame cantabile



nodame cantabile..dah habis tengok untuk drama yang pertama..
sekarang tengah sibuk mengdownload untuk nodame cantabile special (2008), nodame cantabile the movie 1 (2009) dan nodame cantabile the movie 2 (2010)..
walaupun cerita ni memang sangat kartun tapi aku layan jugak sebab chiaki senpai (tamaki hiroshi) sangat hensem dalam cerita ni..hoho...
hoyeaahh!tak sabar tunggu cerita ni habis download..lepas aku tengok cerita ni hari tu aku rasa macam nak belajar main piano..huhu..
sampai cari tutorial untuk beginner pianist..tapi...masa tu je laa...hihi..


p/s makin menjadi-jadi pulak aku ni dengan jepun..aduh..duh..dan aku tetap mengarut lagi..aigoo..












Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?