bff or bof?hehe..

Assalamualaikum w.b.t..
ok, hari ni aku nak start 30 day letter challenge..
start with...
day 1 : letter to your best friend
sebelum tu aku nak senaraikan kawan-kawan baik aku..hurm..sape ek..

mereka
mereka 
dan mereka

hehe..ok, start sekarang..

 dear Sumbak'f,

thanks sebab jadi kawan aku selama 3 sem ni..aku tahu tanpa korang aku kemungkinan akan kecundang dalam pelajaran..walaupun masa sem 1 dan 2 aku agak malas nak turun cafe study dengan korang..tapi aku seronok sebab saat-saat study dengan korang lah aku pahamkan apa yang lecturer ajar aku..
dan korang tak bosan..maksud aku, setiap kali study mesti ada lawak-lawak korang selitkan..
masuk sem 3 semuanya dah tak macam sebelumnya..
tapi tu tak bermakna korang aku dah lupakan..walaupun pada awalnya agak terlupa..huhu..
tapi korang tak penah lupa kawan macam aku..
korang sentiasa ada setiap kali aku sedih dan hepi..
love u all sumbak'f..
korang takde galang gantinya di hati aku..




dear nana,

kawan gosipku..huhu..dari sekolah sampai sekarang kita tak penah berubah setiap kali berjumpa..
nampak je muka kau mesti ada je cerita hangat yang aku nak cerita..
yang penting kau la kawan aku yang menjadi pendengar setia setiap masalah aku..
dan jugak bagi semangat untuk aku bangkit semula!hoyeah!






dear encik kawan baik,

kau ingat kau takde?hehe..mesti la ada bro..kau yang banyak buat aku sedar benda-benda yang aku tak penah sedar..kadang-kadang ajar aku benda yang sepatutnya aku buat..
walaupun kita dah tak kontek sangat..sebab kau sombong dah dengan aku..hoho..
aku harap kau bahagia dengan mrs. right kau..
aku doakan kebahagiaan korang.. nah! aku bagi kau gambar YUI!..aku tahu kau peminat dia..lala




love,

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?