kucing dan raksasa ada kaitan ke?

ggggggggggggggggggtrb 

Y.44444444444444444444m,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

hasil coretan my eL bubu..sibuk betul nak tekan keyboard dan kacau aku update blog..huhu..nasib baik ko comel...hari ni 1st day aku jaga eL bubu..sebab baru je amek kat rumah makcik aku..kecik lagi..
balik je rumah abang aku la yang paling hepi..sebab dia memang penyayang orangnye..tak kisah la sayang orang ke binatang..
ok bukan tu yang aku nak cakap untuk post kali ni..aku terpikir kenapa kebanyakan lelaki suke pasang sparepart banyak-banyak?tak cukup ke sorang?dan bile tembelang mereka dah pecah banyak pulak alasan yang tak munasabah keluar..

"i tak tentu ada jodoh dengan dia,"

"hanya 50% je ati i kat dia another 50% is on u!"

shut up!alasan yang sangat tak munasabah..tu la lelaki mulut menyebut semanis gula yang bile dimakan kompem kencing manis..muka melihat seolah-olah tak bersalah kononnya perempuan akan mempercayai mereka walaupun memang ada yang cair dan terus percaya..ish..ish..
yang perempuan pun kena la hati-hati membuat pilihan..bukan aku expert sangat dalam hal-hal macam ni..sebab aku sendiri pun tak tahu masa depan aku macam mana nanti..so, kita sama-sama berhati-hati..at least satu hari nanti bile tiba zaman kejatuhan,tak la frust sangat sebab dah mengambil langkah berjaga-jaga..don't trust guy with all of ur soul..it's nonsense!aku masih ingat lagi kata-kata kawan aku..

"aku takkan percaya lelaki 100%..paling banyak pun kepercayaan aku kat lelaki 1% dan takkan lebih,"

kata-kata untuk memujuk aku yang sedang frust 2 tahun lalu..2 tahun yang lalu memang tak dapat nafikan aku banyak kali berlari ke bilik kawan aku tu dan menangis macam orang gila..frust nye pasal..sebab seorang lelaki..ish..ish..terase sangat bodoh masa tu..walaupun dah 2 tahun benda tu berlaku sakitnye masih terase sebenarnye..revenge?haha..mungkin tidak..hanya mampu melihat dari jauh..*ok fine, aku memang stalker..haha*
1 tahun aku tak tahu status sebenar aku..aku ada apa-apa ke dengan laki ni?aku kapel ke dengan laki tu?*konon hot la dalam setahun tu..haha..*sampai la aku 'ter-add' dia kat facebook..tak bajet pun nak kenal lebih-lebih..tapi rajin pulak chat dengan aku..dan tak sangka dia orang yang aku cari..(ok2..ayat poyo..huhu)
bak kata cikgu sekolah menengah aku,

"selagi boleh cari, kite cari je dulu sampai jumpe..jangan sampai tersilap pilih,"

bab tu aku memang murid yang baik..hehe..


p/s post yang terabur kali ni..huhu 




Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?