be part of CHURPCHURP today!!

salam readers..
sedang aku sibuk-sibuk 'study' encik nuffnang aku ternampak pulak burung kecik yang sedang menjeling kerek tapi bukan pandang aku la yang pastinya..


huh!tapi kerek-kerek burung kecik ni aku klik jugak sebab macam menarik je untuk di-klik..bila buka tengok..huh..ada slide..slide apakah?



CHURPCHURP..dengar nama pun dah cukup cute..sebenarnya churpchurp ni macam nuffnang jugak..korang boleh dapat duit melaluinya..sama-sama bersosial networking kita dapat duit..tapi kalau nak duit mestilah buat assignment beb..dunia realiti..takde keje, no money laa..hehe..aku dah join..korang bile lagi?hehe..

ni ada benda lagi nak bagitahu korang..CHURPCHURP ada menganjurkan contest untuk churpers..kalau menang korang berpeluang dapat RM100..sape taknak weyh..buat entri je..free RM100..sesiapa yang berminat bolehlah klik sini ye..aku memang suka join benda-benda camni walaupun ni baru first time join..hehe..contest ni bermula dari 25 Oktober sehingga 25 November 2010..cepat!cepat!sebelum terlambat!

aku rasa la,kalau CHURPCHURP buat gathering dengan churpers mesti menarik..buat kat tempat percutian macam kat pulau-pulau yang ada kat malaysia ni kan..gathering tu pulak mungkin hari keluarga untuk churpers ke..pastu ada aktiviti yang best macam jungle trekking ke, berkayak ke..wahh!!menarik..menarik..


best kot berkayak...

so, pe korang tunggu lagi?jom jom jadi one of the churpers..hehe..lepas baca entri ni anda dikehendaki klik kat sini k..





Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?