lappy yang baru kembali ke pangkuanku...

salam 1 malaysia..
ok tiba-tiba je..dah lama aku tak update blog ni..rase macam dah lupa camne nak update..HAHA..poyo di situ..actually blog ni tak ber-update disebabkan raya yang sangat busy kononnya dan reason lain mr. lappydoo aku di format..ntah macam mana ntah dapat nama baru untuk lappy aku ni..ni gara-gara tengok cerita kartun banyak sangat la ni..
seminggu yang lalu mr.lappydoo ni telah diserang oleh virus yang aku dapat dari facebook!err, tak sure sebenarnya dari facebook ke atau memang dah lama ada.huhu..



sebelum mr. lappydoo ni jadi sangat teruk a.k.a hang bila buka apa-apa plus my google chrome terus tak boleh buka!aku tertekan link yang telah di post kat wall facebook aku..orang yang post tu adik aku sendiri..aku ingat dia nak suruh aku tengok something yang menarik..aku pun tanpa berfikir panjang terus klik kat link tu..tibe-tibe lappy download software mende ntah..dan google chrome terus tertutup dan tak boleh buka balik..sedih betul..terpaksa la aku guna browser lain..kalau guna browser lain tak boleh la aku nak update blog...disebabkan signature yang menghalang penulisan aku..chrome senang sikit kot nak alihkan signature bawah ni..huhu..
ok, lappy dah dapat sepatutnye aku buat keje yang tak siap lagi!aduyai...dah stop la cik zaza oii...
btw, best tak lagu yang aku letak kat blog ni?hehe..dah 10 kali aku dengar..tak kira nak letak jugak kat blog..korang jangan terkejut pulak buka-buka blog aku terus ada lagu..dan jangan lepas ni taknak datang blog aku lagi pulak..huhu..jangan risau korang tak suke dengar ada button pause kat player tu..huhu


p/s mr.raksasa dah balik rusia...http://www.smileycodes.info


Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?