ku tiada tujuan...

salam 1 malaysia..
pagi yang indah, pagi ke?bukan dah tengahari?huhu..tak suka betul bila pagiku telah diganggu oleh orang yang datang raya..aduyai!bukan tak bagi orang datang tapi tolong la bagi aku masa nak nikmati pagi dengan isi rumah yang ramai..arini kan cuti..huhu..
spoil cuti orang betul..eh, tak tak..cuti kakak aku, ayah, mak dan abang aku..sebab aku dan adik aku memang sedang bercuti..huhu..so, bagi yang nak datang rumah aku untuk beraya nanti sila bagitahu sebelum datang k..(tu pun kalau korang nak datang..huhu)
dah 7 syawal ni macam takde apa-apa pulak..(yela, dah aku pun tak bagi orang datang rumah..hihi)..orang pun dah start keje, so aku dan adik aku terpaksa la duk rumah berdua..tunggu sampai mak aku balik..duk rumah takkan la duk diam je kan..huhu..
niat di hati nak edit gambar raya dengan raksasa tapi gambar raya aku pulak tak dapat diselamatkan..huhu..actually, gambar-gambar raya semua kakak aku dah transfer dalam laptop dia..hah!amek kau, laptop dia pulak nak kena format..ni semua gara-gara kamera abang aku la ni!tensi!tensi!huhu..kalau gambar-gambar cun aku tu tak dapat diselamatkan memang ada yang letak picture konachan kat sebelah raksasa ni..huhu..


eleh, nak segan-segan pulak..jangan nak rampas raksasa aku!huhu..


ok, agak aggressive di situ..takpe la, terpaksa la aku tunggu tahun depan buat keje-keje meng-edit gambar raya ni semua..baru poyo kononnya aku beraya dengan mr.raksasa aku..huhu..memang tinggal harapan laaa...nak buat entri raya untuk tahun ni pun tak kesampaian..huhu..ni semua gara-gara malware durjana!huhu..


hiiiyyyaarrkkk!!!!


ok, aku sekarang makin rajin mengumpulkan image konachan..huhu..ter-admire pulak dengan perangai konachan yang otaku..HAHA..bukan nak kata macam aku, tapi memang pun..hehe..


"jarang jumpa perempuan yang suka anime,"


seseorang cakap dengan aku macam ni..err,sekarang anda jumpa..hehe..nak heran buat pe, kawan-kawan aku ramai je yang minat anime dan lebih otaku dari aku k.. aku belajar dari diorang la ni, plus abang aku suka sangat ajak aku tengok naruto yang dia dah download..takpe-takpe ku layankan aje..lama-lama..hamek!terminat terus..tapi nasib baik aku nye otaku tak fanatik sampai nak kawen dengan watak-watak anime..
ok, aku makin jauh melalut..sila kembali ke pangkal jalan..tu pun kalau ada pangkalnye sebab entriku ni macam takde arah tujuan..huhu..entri cuti hari malaysia..idea terlalu banyak sampai semua benda nak masukkan..aduhai...




p/s ku mengaharapkan teguran dan tunjuk ajar daripada blogger yang lain..berkaitan dengan penulisan entri..sila bagi bantuan kepada yang sudi membantu..huhu..


Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?