ღkenapa dia bukan awak?ღ







"sudikah awak jadi isteri saya?"


kalaulah ayat ni dikeluarkan dari mulut mr.raksasa tanpa berfikir panjang aku akan setuju...ditambah dengan muka bahagia..hihi




tapi..


semalam aku yang rajin ni pegi ke kelas agak awal..jalan kat blok akademik sunyi sepi takde orang langsung..
semua dah balik raya..aku je yang ada kelas..sampai-sampai depan pintu lab komputer...lecturer pun takde!
esh, takde kelas ke hari ni..penat je aku datang dari rumah mak aku..huhu..
tapi ok la nasib baik ada kelas walaupun diorang dan lecturer datang agak lambat..huhu..
lepas kelas aku dan yang lain menuju ke library..bukan nak study pun, nak siapkan assignment dan report yang kena hantar pada hari yang sama..pecah kepala kalau nak buat dua-dua serentak tapi nasib baik part aku yang kat report heat transfer tu dah selesai..so, aku boleh teruskan assignment yang dah nak siap ni..

keadaan library serius tak macam library sebelum ni..kalau sebelum ni ramai gile orang sampai kami tak dapat tempat nak duduk..tapi semalam rasenye library tu macam kami yang punya..hoho..
cik mimi siap boleh main lari-lari dalam library tu...matured la mimi...huhu..

lama jugak kitorang kat library tu..dalam pukul 3 lebih baru kitorang balik..sampai je rumah aku tengok kak nadia dan cik kinah dah siap nak pegi bazar ramadhan aku pun ikut la sekali...huhu..
takde apa pun yang beli..makan ringkas-ringkas je..tu pun terbang 7hengget aku..huhu..

sampai rumah sekali lagi..
macam biasa aku online dan benda yang aku buka mula-mula encik belog ni la..tengok-tengok komen dan balas..tengok shoutbox dan balas kunjungan..tengok nama-nama yang ada kat widget blogwalking kalau ada nama-nama baru..then buka facebook..twitter..formspring...

kat formspring aku nampak soalan yang banyak..erm..sape je yang tanya aku soalan ni ek?
aku pun check la..aku nampak ada dua soalan dari anonymous..tak tahu kalau soalan tu dari orang yang sama ke tak..




dan ada lagi beberapa soalan yang sama dia tanya kat formspring aku..aku tak tahu sape dia ni..
aku bukan nak buruk-burukkan dia kat blog aku tapi aku betul-betul nak tahu sape dia dan kenapa dia berani sangat tanya soalan macam ni kat aku..aku ingat orang tu bukan serius pun nak tanya soalan ni..tak sangka pulak dia ikut setiap jawapan formspring aku..

scary..meremang bulu tengkuk aku tengok soalan ni..tiba-tiba teringat cerita Haunted Universities..huhu..
dah!taknak pikir lagi pasal tu...



p/s petang ni aku kena balik jugak..sebab nak temankan kakak aku ber-shopping lagi..huhu..



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?