kembalilah si itam legam

blogku sudah kembali itam legam seperti blog jijie..hehe..
bukan apa, tadi aku duk blogwalking aku tengok blog orang nampak kemas je..pastu aku bandingkan dengan blog aku dengan background bunga-bunga pink dan lolipop..erk!ini bukan aku!tak macho betul bila gransazer jadi girly..huhu..
di manakah keganasan dan ke-macho an ku?(adeh!konon la ganas dan macho..haha..tak sesuai betul..)..setelah aku sibuk men-download gambar-gambar konachan aku dapat idea untuk buat header yang cute kat atas ni..hehe..
walaupun nampak sengal dengan muka konachan dengan air liur basi, apa aku kisah ni blog aku..huhu..aku rase macam telah berjaya..bukan berjaya apa pun, just rase dapat buat header yang sangat simple dan cute..weee~~
huh!nyaris-nyaris nak patah tangan aku buat header ni..nak editnye lagi, aku guna photoscape je..mungkin kalau guna photoshop lagi mudah..tapi nak buat macam mana photoshop aku telah lenyap selepas laptopku diformat..huhu..
lagi satu, sape-sape yang terase nak follow aku sila klik kat gambar chibi konachan ok..maceh..hehe..



p/s rajin sangat update blog tapi assignment tak siap lagi!huhu...


Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?