new bloglist
new home new bloglist new bloglist

06 September, 2010

Home » » kembali kepada 'steady state condition'..

kembali kepada 'steady state condition'..



ok, kepala aku dah tak boleh pikir lagi dah..
seminggu sebelum raya macam-macam benda nak kena setelkan..yang test lain, assignment lain, report lain..
uik, orang nak raya la!huhu..
tapi nak buat macam mana memang aku kena setelkan sebelum raya..kalau tak nanti lepas raya lagi melambak keje nak buat..mini projek dah berderet-deret..coursework la, presentation la...huhu..

tapi malam ni aku nak bagi otak aku berehat secukupnya untuk menghadapi masa-masa akan datang..
bersedia untuk assignment dan keje-keje yang menanti aku lepas raya..huhu..
aku taknak sejarah silam kembali...
rasenye raya tahun ni pun aku tak raya kot..
sekadar tunjuk muka kat sedara mara je..tapi feel nak raya..takde..
balik kampung pun nak taknak je aku ni..kalau boleh pagi raya tu aku baru nak balik..boleh tak?huhu..

bukan jauh sangat rumah aku dengan rumah sewa..dah satu negeri dah..
tiba-tiba rindu saat-saat aku dan farah balik raya sama-sama dari perak ke melaka...
rindu suasana tu..suasana naik bus express..masa tu ada la feel nak raya, duk pun jauh..
tu la, orang mesti kata kat aku,


"dah dekat pun taknak balik..tak bersyukur betul budak ni.."


bukan tak bersyukur..tapi aku memang takde feel nak raya sekarang ni..
walaupun aku dah kerahkan kakakku jijie belilkan aku baju raya..
bab-bab baju tu mesti...nak bergaya dengan baju baru jugak..haha...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN..


0 virus attack: