new bloglist
new home new bloglist new bloglist

17 September, 2010

Home » » entri raya 2010 akhirnye...

entri raya 2010 akhirnye...

fuh!setelah puas ku belek facebook kakak aku akhirnya ada juga gambar raya yang dia upload..ingat dah tinggal kenangan je gambar tu..huhu..walaupun gambar aku sorang takde, takpe la asalkan ada la jugak gambar raya..kakak aku memang jeles tengok gambar aku sorang-sorang..HAHA..
kononnye nak buat entri raya dan letak semua gambar raya yang ada dalam folder album aku..nahhh!!bukan semua gambar mungkin beberapa gambar yang agak menarik pandangan aku..

lokasi: ruang tamu rumah nenek aku

aku tak tahu la kenapa aku rase nak letak gambar ni..aku rase mungkin sebab gambar ni nampak kemeriahan aidilfitri aku pada tahun ni..tahun ni agak ramai sedara mara aku yang balik beraya..haa..macam ni la setiap tahun raya aku..ni la dia muka-muka yang memeriahkan rumah nenek aku dengan bunyi suara diorang bermain dan berlari..terutama sekali tiga orang jejaka tampan kat belakang tu..memang suara dia je la yang kitorang dengar..

lokasi: dapur rumah nenek aku

ini gambar aku dan kaklong baru sampai kat rumah nenek..bukan jauh sangat rumah nenek kitorang, seberang jalan je..berapa minit dah sampai dah..tapi kalau jalan kaki ada la dalam 2jam pun belum tentu sampai..sampai-sampai kitorang kena bebel dengan makcik kitorang..

"haaaa!baru nampak muka korang,"

tu adalah ayat-ayat nak suruh kitorang basuh pinggan la tu..huhu..rilek je dulu, sampai terus makan ketupat..agak-agak orang dah ramai baru kitorang start basuh pinggan mangkuk..yang jadi mangsa setiap tahun aku, adik dan nurul sepupu aku..memang muka ni je la duk membasuh dalam bilik air tu..dari pagi sampai ke petang..petang kalau rase-rase dah tak sanggup aku berangkat ikut kakak aku keluar beraya kononnye..padahal pegi dataran ayer keroh..photoshoot..ngeh3..


p/s raya tahun ni ok la bagi aku..walaupun tak dapat beraya dengan orang jauh, baju raya yang seakan-akan sama wane pun jadilah..huhu..mood raya aku tahun ni lambat sampai..mood nak bergaya je lebih-lebih..hehe..