beraya kat A'FAMOSA je la...

yeay!nak duit raya!..


hari ni adalah ramadhan yang ke-29..dah 29 hari umat islam melakukan ibadah puasa..
sekejap je aku rase dah nak raya..macam baru semalam je baru 1 ramadhan..
boleh dikatakan dah ramai yang dah balik raya..ada yang minggu lepas lagi dah ada kat kampung masing-masing..yang baru nak balik pun ada..tapi ada yang tak balik lagi sama ada memang tak balik ataupun balik lambat..

tapi ada je yang malas nak balik awal-awal walaupun rumah dekat..contohnya aku sendiri la..huhu..
at least aku dah balik dah semalam saje nak datang balik rumah sewa nak kemas-kemas rumah sikit..yela, kemungkinan rumah ni akan ditinggalkan untuk 2minggu..tapi bila aku dah sampai aku terase macam pembantu rumah yang datang pagi, balik petang je..huhu...
wafa!ko kena bagi aku gaji la camni..hoho..

rumah sewa kat a'famosa ni dah takde sape dah aku tengok..selalunya kalau jalan kat bangunan ni mesti ada je nampak budak-budak kolej bersekutu UITM yang berjalan-jalan kat bawah tu..sama ada baru balik dari beli makanan ataupun memang saje nak jalan-jalan situ dengan pakwe masing-masing..


"oit!bulan puasa ni!"


takpun waktu malam mesti ada bunyi-bunyi mercun yang diorang duk main sampai pukul 2 3 pagi..tak tidur agaknya depa ni..huhu..kadang-kadang tu memang rase nak humban segala barang yang ada kat dalam rumah ni..tv ke, sofa ke..baling kat diorang baru padan muka..boleh mati terkejut la resident kat beverly hills ni..
yang berebut lif lain pulak..esh, tak respect langsung kat resident..ingat kitorang student kolej bersekutu macam korang ke..boleh pulak berebut lif..pastu sumbat la selagi nak sumbat dalam lif tu..selagi lif tu tak berbunyi dan tunjukkan perkataan FULL selagi tu nak masukkan kawan depa...kalau kecik-kecik macam aku takpe jugak..ni tak, kalau masuk aku yang kecik ni pun boleh tersepit..huhu..
geram jugak kitorang kat depa ni..sampaikan satu pagi masa kitorang keluar nak pegi kelas, wafa yang memandu kereta saje tekan minyak macam nak langgar student kolej bersekutu ni..haha..gila ar bha..

tiba-tiba rase bosan takde bunyi-bunyi bising kat a'famosa ni..sebab budak-budak tu suka pasang lagu raya kuat-kuat..save electric rumah aku dapat dengar lagu free..haha..tapi bila pikir apa yang diorang buat...erm..tak payah la balik a'famosa diorang tu..menyakitkan hati je..huhu..

wahh!!panjang pulak entri ingatkan nak buat short post je..huhu..takpe la, idea dah mencurah-curah kena gunakan sebaiknya..hehe..
aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI yang bakal menjelma..bagi yang tinggal di melaka, raya datang la rumah..hehe..


p/s aku sebenarnya tengah tengok anime LUCKY STAR..macam best je..hihi..


Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?