tolong bangun, aku sayangkan kau!

gambar hiasan ihsan dari encik google

balik je dari discussion housemate aku, amam duk letak link kat wall facebook aku..anjat owang!(bak kata pain)
ingatkan link apa kan..sebelum aku main video yang diletakkan kat wall aku tu aku baca apa yang dia tulis..
memang la nampak gambar kucing kat video tu..tapi takut la mana tahu tu video kucing kena seksa macam video yang penah aku tengok sebelum ni, anak kucing kena pijak sampai pecah kepala..

tanak aku tengok video camtu lagi!huhu
tapi nasib baik video yang dia letak kat wall aku bukan video-video yang camtu..
tapi efek lepas tengok video ni sama je dengan video kucing kena pijak tu..cuma perasaan je lain..

actually dua-dua video berjaya buat aku mengalirkan air mata..tapi bezanye video sebelum ni perasaan aku bercampur baur dengan kemarahan!huhu..
video yang ni?tengok la sendiri dan rasekan apa yang aku rase lepas tengok video ni..mungkin korang akan mengalami perasaan yang dengan aku..



p/s aku tanak letak video kucing kena pijak!sakit ati+takut!huhu...
aku rase matt mesti akan mengalirkan air mata dan termenung seketika memikirkan kucing-kucingnya di kampung..huhu


Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?