new bloglist
new home new bloglist new bloglist

17 Ogos, 2010

Home » » tidurkan aku....

tidurkan aku....

dah hampir subuh tapi masih tak boleh tido..ni la akibatnye kalau tido lama sangat, bila bangun balik dah tak boleh tido sampai ke pagi..jap lagi ada yang terus sahur dan kemudian tak bermaya kat dalam kelas..dah la hari selasa merupakan hari yang paling banyak lab..takde la banyak mane pun hanya dua lab untuk hari sleasa tapi tu la yang paling banyak..sekurang-kurang kami ada  lab untuk satu hari kecuali hari khamis..

hari khamis tu je la hari yang mana aku dan pelajar perempuan kelas aku yang lain berlaku sopan dengan berbaju kurung..nak nak bulan puasa ni kan..huhu..
aduhai..macam mana nak tido ni..mata tak ngantuk..nak online dah takde apa-apa lagi..huhu..apa aku nak buat yang boleh buat aku tido..walaupun sekejap..(kalau boleh sekejap je la..jap lagi ada yang tak pegi kelas pulak..)
nak suruh insan tersayang dodoikan?dah tido pulak..huhu..dah lambat sangat lagipun..tak baik kacau orang tido, biar aku sorang je yang tak boleh tido..huhu..



aku pasti lepas lab thermo atau lab bio nanti gap yang sangat sekejap tu akan ku gunakan untuk merehatkan mata aku yang kemungkinan besar akan jadi seperti mata panda!huhu..
dah la tu..bosan pulak tu..

tolong!!sape-sape dodoikan aku sampai aku tido...