izaty, izati, zaza?

setelah bertahun aku cari budak kecik ni...akhirnye jumpe juga kat facebook..
tapi setelah aku buat akaun facebook yang baru!huhu...
actually member aku ni aku kenal kat matrik dulu..satu kelas masa sem 1..agak rapat la kitorang masa tu..setiap kali nak buat kumpulan untuk assignment mesti dengan diorang ni..
dan kami kadang-kadang selalu nampak bertiga je walaupun bilik aku dengan diorang jauh nak nak kitorang tak sama blok..dari p3 nak ke p1..pergh!jauh tu...
kalau pegi bilik diorang waktu malam rase seram je...huhu..
yang tak boleh blah bile dua-dua orang member aku ni nama sama!!haha..
lebih kurang jugak dengan nama aku..haaa...bagus la tu...dua orang izati, sorang aza..eh, sama kan??hehe..
kadang-kadang weekend penah je lepak bilik diorang siap tido lagi..
dah la dua-dua tu orang perak..adeh!tapi aku perasan la..kalau aku rapat dengan orang perak ke orang terengganu ke aku mesti tak boleh cakap bahasa diorang..huhu..
kalau sikit-sikit mungkin boleh la kot..tapi aku tak boleh lari dengan bahasa melaka yang dah melekat kat mulut aku ni..adeh!ni baru betul anak melaka..hehe..
tapi nak tanak kena la tahu serba sikit cakap ganu kan..sat gi macam mana nak cakap dengan mak mertua..hoho..
seingat aku la, masa aku kat matrik dulu aku boleh je biasekan diri 'aku', 'hang' dengan member aku..mungkin sebab aku dah memang kat perak dan member aku kebanyakannye pulak orang perak nak taknak cakap je la perak sikit-sikit..hehe..
tapi kat micet even kawan aku agak ramai orang terengganu, susah bagi aku nak cakap ganu walaupun satu perkataan je..mungkin sebab aku memang ada kat tanah tumpah darahku melaka kot...hehe...
waahhh!makin comel aku tengok gambar-gambar zati kecik tu..dan makin cantik aku tengok gambar zaty yang sorang lagi...huhu..
susah la..aku ni terlalu banyak kawan yang nama izati..ni tak masuk yang penah satu sekolah dengan aku...nasib baik kat micet aku baik dengan mimi bukan izati..huhu...dan first time nama kawan aku mimi..




zaty, selalu buat assignment dengan dia..tapi masuk sem 2 dah tak sama kelas..sob..sob..



zati kecik, sebab dia kecik je orangnye..hehe..




"people never know how special someone is until they leave, but sometimes its important to leave, so they are given that chance to see how special that someone really is!" 






Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?