new bloglist
new home new bloglist new bloglist

27 Ogos, 2010

Home » » erk!ada benda keluar dari tv!

erk!ada benda keluar dari tv!

apa jadi kalau segala benda yang ada kat tv boleh keluar ke dunia realiti..paham tak maksud aku kat sini?huhu
korang dapat bayangkan watak-watak yang korang tengok tak kisah la kat wayang ataupun tv korang sendiri keluar dari skrin tv..

boleh amek semua yang berkenan..
korang tengok rancangan masakan nampak ada kek, amek je dari skrin..lepas tu nanti ada undang-undang baru pasal pencurian melalu skrin tv..haha..tak kisah la benda lain pun boleh amek jugak kan..hehe..

tak pasal-pasal jadi mangsa..
dengan keadaan skrin tv yang boleh mengeluarkan segala benda, contohnya dalam cerita yang korang tengok tu ada scene baling-baling kek tak pasal-pasal korang jadi mangsa balingan kek tu..tu baru kek, kalau ada aksi tembak menembak ataupun kejar mengejar dengan kereta?fuh!kematian yang sukar dijelaskan..huhu..

lepas ni takde la yang nak tengok cerita hantu kat tv..hehe


aku tak dapat bayangkan dunia jadi kucar kacir kalau semua yang korang tengok kat tv boleh keluar ke dunia realiti..huhu..macam video bawah ni..



:: saje-saje + suke-suke buat entri pasal ni..huhu..








0 virus attack: