don't act SINGLE if u're not!

"i'm single,"

kadang-kadang perkataan macam ni tak boleh dipercayai..lebih-lebih lagi untuk seorang yang banyak sangat scandal..banyak kawan yang berlainan jantina mendekati mereka..
opps!aku bukan nak kata sape-sape dan bukan nak kata tak boleh kawan dengan insan yang berlainan jantina ni..dan bukan nak kata negatif dengan persahabatan berlainan jantina ni..sebab aku sendiri pun best friend dengan seorang lelaki..
tapi bagi aku kawan dengan scandal adalah perkataan dan bagi maksud yang sangat berbeza..
boleh nampak kot antara kawan dan scandal..
kalau dah keluar sama-sama, makan sama-sama dan berdua pulak tu..nampak sangat SCANDAL!
tapi biase la manusia, selalu menafikannye..bajet artis hot la nak deny..aduyai!

"there's nothing between us, we're just friend,"

yela tu..dan tak lama kemudian kecoh satu kampus duk kata depa dah kapel..haha..deny la lagi..
kata la camne pun, bak kata orang dah terang lagi bersuluh..
kalau relationship status kat facebook tu boleh terima lagi kot kalau buat single mungkin taknak kecoh-kecoh sangat..tapi kalau dah depan orang duk dating kecoh jugak kan..
ok la tu daripada dah ada awek buat-buat single..ada tu pulak dah tahu orang tu dah ada awek/balak masih lagi nak kacau..haish!tak paham aku..tu la yang aku cakap,

"bile si gatal bertemu dengan si curang,"

busy la!huhu..ok, aku nak kembali setia pada encik buku..sok nak dating dengan statistik pulak..kena bersiap sedia!fighting!


p/s update lepas ber-facebook..tibe-tibe teringin nak buat entri panas ni..panas ke?ada macam pisang goreng panas tak?hoho..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?