sem baru isnin ni je..

No turns now, we're going straight
You better hold on tight
'Cause if you fall you're on your own
'Cause I'm gonna go on
No, no, no turns now


Tiba-tiba je teringatkan lagu up yang dipopularkan oleh Saturdays.. lirik kat atas ni macam sesuai je dengan situasi aku sekarang..debaran nak masuk sem baru pulak..memang la tak dapat nafikan aku plan banyak benda masa nak masuk sem baru ni..nak jadi budak skema, nak dapatkan 4flat..(yang ni setiap sem aku duk idamkan..huhu..), jadi lebih baik dari sem lepas…banyak lagi la..


This is the final call for all destinations
This is where you're in or out
No hesitation, this is not the time for doubts
Make your decision; are you on or off the line?


Tapi banyak jugak yang aku tak dapat buat..mungkin..aku tak rase dapat pegi latihan silat..setiap malam isnin dan khamis..sape nak hantar?dah malam a’famosa agak jauh dari micet..bukan aku nak senaraikan alasan tapi terbukti alasan tu memang kukuh untuk aku tak teruskan latihan tersebut..huhu..lagipun aku perempuan tak elok pulak perempuan balik malam-malam buta..kalau ada kenderaan pun motor contohnya takkan aku berani nak lalu sorang-sorang dalam gelap nak pegi mahupun balik dari micet…kalau kawasan nak ke micet tu terang benderang bak di malam tujuh liku takpe jugak..huhu..

Ok, cukup bagi alasan..

Bulan ogos ni insyaAllah adalah pertemuan aku dan mr.raksasa buat kali kedua..hehe..tapi kali ni aku dan dia sahaja..hoho..mimi dah tak ikut kali ni..wahh!berani pulak aku nak pegi sorang nanti..mesti la berani macam la aku tak penah pegi KL sorang-sorang..huhu..dulu lagi la, pegi perak sorang jugak..eh, jap jap..penah ke pegi perak sorang-sorang macam tak penah je..huhu..bukan aku selalu pegi perak dengan farah ke??huhu…ye kot..tapi penah je balik dari perak terus ke KL..haa…tu sorang-sorang tu..huhu..

Sampai bila aku nak bergantung kat orang lain kan..huhu..
Dah dekat sebulan tak jumpa..ahaks..rindu le pulak..lepas ni tahun depan baru boleh jumpa lagi..pastu tahun depan lagi dan seterusnya sampai aku dan dia habis belajar..huhu..mana tahu lepas tu jumpa je hari-hari kan..hoho..berangan sudah!

Sekarang ni aku banyak buat entri yang copy paste..hello!bukan copy dari blog orang lain k..aku copy dari word le..aku buat entri masa tak online..yela, nak tunggu online baru nak cari idea buat post memang lambat..huhu..aku nak blog aku terus di-update walaupun kadang-kadang aku takde masa nak online..atau akan datang aku akan jadi lebih busy dari sekarang..mana tahu kan..kata nk jadi budak skema..mesti takde masa nak online nanti kan…huhu..online pun aku buat apa?facebook?jarang dah aku rase..twitter mungkin..aku dah makin aktif twitter..huhu..duk ber-tweet dengan ninie le sape lagi kan..hehe..berblogwalking pun belum ada masa yang sesuai..huhu…rindunya nak blogwalking…

Ok, selesai membebel untuk kali ni..


Thanks for reading... love u all...





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?