new bloglist
new home new bloglist new bloglist

02 Julai, 2010

Home » » PeRgi dari hidup aku!!..::o_O::..

PeRgi dari hidup aku!!..::o_O::..

apa korang rase bila ex korang terus menghantui hidup korang?bukan menghantui apa la..maksud aku ex korang tu terus mendekati korang dan terus membuat korang sakit hati..
http://www.smileycodes.info
lari la apa lagi!huhu~


"sesuka ati jek..ko tu dah la ex aku,"


mesti korang terpikir camni..tapi realitinya korang akan cakap camni ke?mungkin bagi yang tegas ayat-ayat camni biasa je keluar dari mulut korang tapi bagi yang sopan dan masih menyayangi ex korang tu mesti korang hanya mendiamkan diri malah hepi bila ex korang masih bersama dengan korang walaupun  korang tahu si dia sudah pun berpunya..

come on, get the new life..tak payah nak hepi-hepi camtu.terimalah hakikat yang korang telah pun ditinggalkan..biarlah atau pun biaq pi la kata-kata manis yang ex korang tu bagi kat kau..semua tu dah tak guna lagi..tak pasal-pasal nanti awek ex korang tu serang korang..

tapi bagi yang selalu disakiti pulak, kenapa korang masih tak dapat nak lupakan ex korang tu?mungkin benda yang sama berlaku kat korang..si dia masih lagi mendekati korang dan layan korang dengan baik..memang tak salah korang masih berkawan tapi kalau si dia asyik menyalahkan korang dalam semua perkara dan asyik menyakiti hati korang takkan korang nak biarkan je..jadi,


apa yang perlu buat kalau perkara ni berlaku kat korang?



p/s tiada lagi tips menarik hanya minta pendapat korang..
http://www.smileycodes.info








0 virus attack: