memori silam kembali bertandang...

Bosan-bosan aku saje tengok buku-buku yang ada kat rak bilik aku..terjumpa pulak majalah sekolah..huhu..apa lagi selak je le nak hilangkan bosan..


Selak…


Selak…


Selak…


Dan selak…





Behenti jap kat gambar pengawas..huh!tak puas hati sampai sekarang!sebab dalam gambar tu nama aku takde tapi gambar ada je..ada tu lagi sedih, gambar takde langsung sebab gambar tersebut seolah-olah terlipat kat tengah-tengah..so, sape-sape yang berdiri atau duduk kat tengah-tengah masa gambar tu diambil takde la gambar diorang tapi nama mungkin ada.. nama aku sorang je takde…huhu..tahu la aku ni student baru..tapi takde le baru sangat sebab majalah tu masa aku form 5…

Selak lagi…

Selak…

Selak…


Behenti jap kat gambar-gambar kelab..yang pasti aku takde amek gambar kelab sebab takde apa-apa jawatan pun dalam kelab..fine!aku memang tak aktif masa sekolah dulu..kalau aktiviti pengawas mungkin la..

Tengok semua kelab..hehe..tergelak jap..
Hampir semua gambar kelab ada muka  diorang ni!haha..ingat lagi farina, nana, pieyah yang asyik hilang je masa sesi bergambar ni berlangsung..tahu tak diorang pegi mana?diorang pegi amek gambar la!hoho..semua kelab diorang nak interframe..walaupun kelab tu diorang tak join pun!haha…lawak betul la..


Aku teruskan menyelak…





Sampai kat gambar informal kelas…erm…kecik je gambar aku dalam ni…huhu…ok, tengok lain pulak!

Gambar formal kelas…



Nasib baik aku duduk depan..duduk atas kerusi k!sebab nak nampak seragam masa tu..pengawas semua duduk depan dengan guru kelas, ketua kelas dan penolongnya…tapi disebabkan gambar ni hitam putih so tak nampak la aku ni macam pengawas dalam gambar sebab kain sekolah aku kalernye tak sepekat kain pengawas lain..biasa la, dapat tahu jadi pengawas last minit…huhu..

Aku rase kalau duk berkumpul balik dengan farina, pieyah, nana, fiza dan akis mesti best..cerita balik masa sekolah dulu…huhu..masa aku mula-mula kenal diorang…masa aku takde semangat nak amek watikah pengawas..huhu..sebab masa tu ada macam-macam peristiwa yang berlaku!tudung senget, kena denda dengan cikgu bio sebab masuk kelas lambat..huhu…nak betulkan tudung punya pasal la ni..yang kena masa tu aku, farina dan nana…tak silap aku la…huhu..pegi camping ranger puteri..best giler!hoho…selamba je bangun lambat buat peraturan sendiri..nak pegi aktiviti macam nak pegi mp!haha…


“apa jalan terhegeh-hegeh ko ingat nak pegi mp ke!?”


Yang lemas dalam parit tak cakap pulak kan..bukan lemas la..jatuh dalam parit je..masa tu aku pun jatuh jugak sebab orang yang dah nak terjatuh tu tarik aku join venture dengan dia…huhu..aku dah le ringan so, sama-sama la kitorang jatuh dalam parit tu..

Saat-saat aku dengan nana kantoi sebab ngumpat cikgu..adeh!sebab tu la agaknya bahasa arab aku down..huhu..bak kata cikgu sekolah aku, tak dapat keberkatan…tapi sekarang aku dah insaf..sekarang pun kalau aku duk sebelah nana masa ko-k mesti ingat balik..


“za, da la conteng-conteng ketas..aku tanak peristiwa lama kembali..huhu,”


Waaaahh!!baru sekarang aku terase rindu zaman sekolah..huhu…tapi kenapa aku rindu sekolah agama je??padahal aku 2 tahun je kat situ..mungkin sebab masa tu baru aku terase betapa seronoknya jadi student sekolah menengah…kalau sekolah rendah tak payah bagitahu kot…huhu…


main rembat je gambar ni..hehe~

p/s aduyai!!tak silap aku sebelum ni ada dengar diorang nak buat reunion…tapi sunyi je aku rase…huhu…


thanks for reading..love u all..






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?