new bloglist
new home new bloglist new bloglist

30 Julai, 2010

Home » » busy la!nak tido..

busy la!nak tido..

semalaman aku lepak kat bilik micos..mati kutu aku tak tahu nak buat apa..bukannye takde keje nak buat, kalau ikutkan banyak je kejenye..macam-macam nak buat.lab report, tutorial, jotter book...tapi macam takde mood je nak buat semua tu..disebabkan itu mata aku mudah tertutup..adeh!aku tak tahu kenapa senang sangat mengantuk..ke aku memang kuat tido?huhu..
jam dah menunjukkan pukul10 malam..huish!awal kot nak tido masa ni..takpe takpe baring-baring je dulu..hehe..baru nak landing atas bantal yang empuk milik micos tiba-tiba ada orang masuk bilik tu..kalau insan tersebut aku tak kenal takpe aku boleh teruskan perjuangan untuk tido..huhu..


"mi, aza mana?"

"dia takde dah balik a' famosa," 


uik, micos ni aku tahu la aku ni agak comel dan kecik, boleh pulak tutup aku dengan kain telekung dia..huhu..


"sini la...."

"eh, serius aku tak nampak ko,"

"haha..aku kan comel,"


tak jadi nak baring masa tu..layan je la aimi membebel..tapi nasib baik kejap je..bila dia keluar tu aku nak baring balik..kali ni sempat baring..baru nak tutup mata...http://www.smileycodes.info


"aku tahu ko ada kat sini,"


erk!ruhil pulak..lama jugak tak borak dengan dia..yela, dah tak sama kelas..


"ko buat pe kat sini?"

"aku merempat,hehe.."

"selalu ke ko merempat kat sini?"

"takde la ari khamis la, minggu lepas aku ada kelas malam dan ingatkan nak gi silat..lagipun sok ari jumaat housemate aku takde kelas aku sorang je yang ada kelas ari jumaat.takkan nak suruh diorang anto aku..segan la.."


agak lama perbualan kami..kononnye sebab dah lama tak jumpe..erm..padahal boleh je jumpa ari-ari..bilik dia sebelah bilik micos je.tapi takde masa..


"busy lah!"


ayat biasa la tu..kalau busy tapi malas nak buat keje tu baik tak payah..nak membuta je keje aku ni..huhu..jam hp aku dah dekat pukul 11..ke aku salah tengok jam..huhu..micos yang asyik menghadap laptop tak hiraukan aku..sedih rase..huhu..aku baring balik..kali ni aku baring dalam posisi yang betul macam nak tido sampai esok pagi..sebelum melelapkan mata, aku tunggu jugak mana tahu tiba-tiba ada orang yang nak borak dengan aku lagi..hehe..dah puas hati baru aku tido..
akhirnya........http://www.smileycodes.info


p/s lepas ni aku nak cerita kenapa ais boleh terapung..pop kuiz bio semalam..