"busy lah busy!"

wahh!!baru hari ni aku boleh update blog..jeles pulak tengok kawan-kawan aku duk update blog..lepas satu post, buat post lain pulak terutama my girlfriend, micos..huhu~


"busy lah busy!"


perkataan yang dah jadi perkataan wajib bagi kitorang..padahal belum busy mana pun..nak jugak cakap camtu actually untuk mengingatkan jugak yang sebenarnya kami memang ada keje nak buat..

sekarang kami dah pun start ditimbuni dengan assignment dan mini projek yang perlu disiapkan..tak kisah la assignment tu deadline dalam masa terdekat atau berbulan-bulan lagi..tapi nak tak nak kena jugak siapkan awal..kalau boleh taknak tangguh-tangguh lagi..serik!!taknak aku jadi macam mini projek sem lepas..mini projek  dah macam mega projek..huhu~
tapi ok la, sebab setakat ni group member aku semuanya ok2..tak tahu la subjek yang belum tentukan group member lagi ni..huhu..dah la lecturer yang bahagikan..tak pasal-pasal dapat yang parasit macam sem lepas pulak..alahai~taknak aku..

kalau ikutkan cuma satu hari je aku takde lab..hari-hari lain sekurang-kurangnye satu lab..ada tu pagi lab thermo pakai jacket biru lepas tu pulak lab bio pakai lab coat putih..aduyai!kembung bag aku..huhu..tu tak cakap bawa but yang dah macam ronald mcDonald tu..huhu..tak larat aku nak pakai but tu hari-hari..berat!huhu..

lepas ni aku nak letak semua perkakas lab aku kat bilik micos!haha..terase kejam pulak buat camtu..eh, letak kat bilik aimi sekali la nanti dia kecik hati pulak..hoho~senang sikit keje aku..lagipun aku memang terpakse kerapkan diri tido bilik micos kat hostel tu..terpakse..takde kenderaan + housemate aku kadang-kadang tak sama kelas dengan aku..huhu..nak buat camne aku menumpang je..
wahh!!nak dekat maghrib..bersedia untuk berbuka!hehe..

selamat berbuka untuk aku dan yang sedang berpuasa..



Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?