blogwalking?bukan sekarang..::(-_-")::..

ok, susah nak update blog sekarang ni..nak-nak sekarang ni aku sangat busy untuk menguruskan adikku dan aku sendiri yang akan mula semester baru di unikl..adik aku pun akan ke unikl dip in animation..takde apa yang busy sangat sebenarnya cuma meluangkan masa bersama sebelum adik aku berangkat ke KL esok..

memang la KL tu tak jauh tapi bagi aku tu dah cukup jauh bagi dia yang baru nak mulakan hidup sebagai seorang student universiti.kalau Russia baru jauh..hehe~kebetulan pulak dia memang takde pengalaman tinggal di hostel ni kan pulak nak berjauhan dengan family..tu la yang kau pilih jauh-jauh pesal?

"bukan aja ke yang mohonkan aritu?"

hehe..memang aku pun yang mohonkan..lala~erm..ke KL lagi aku tapi kali ni bukan untuk berjumpa dengan mr.raksasa..kalau jumpa pun apa salahnye..kan?kan?tapi takkan nak nye dia jumpa dengan parents aku..hehe..lagipun dia bukan ada kat KL pun sekarang..dia sedang menghabiskan masa dengan family tercinta..haa..bakal ipar aku tu!haha..perasan sudah..

adeh!kenapa boleh terselit pasal raksasa ni..huhu~ok,aku bukan sedang gila bayang ke,angau ke atau apa-apa je yang sedang bermain di fikiran korang..cuma rindu mungkin.sepatutnya kalau dah dekat sikit mesti lebih kerap berhubung tapi aku rase sama je.huhu~takpe la, biarkan dia habiskan masa dengan family dan kawan-kawan dia..bagi dia masa.aku kena paham..huhu~

dah!tanak lagi cakap pasal tu!

haa..korang, aku mintak maaf le banyak-banyak sebab tak dapat blogwalking atau singgah sambil klik kat nuffnang korang..aku belum ada masa nak bersiar-siar ke blog orang..huhu~takpe, nanti bila dah ada masa nanti aku lawat blog korang k!tunggu.....

kepada yang sudi ke blog aku, tak kira la yang selalu ke sini atau baru sahaja jumpa blog itam ni terima kasih banyak-banyak..jasamu dikenang..huhu~


sayang korang!




p/s entri kali ni agak bosan..huhu~maap la ye..





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?