aku, mr. raksasa dan facebook



haha..gambar dating kedua aku dengan mr.raksasa..ok, kali ni dia nye rambut tak bersikat..jahat betul aku kutuk pakwe sendiri..hoho..tapi bezakan dia dah takde jambang!erk!sape dah curi jambang dia ni??
jalan-jalan kat time square buat aku penat dan kaki aku jadi semakin lenguh..nak makan pun susah..huhu..kesian dia kena ikutkan kehendak aku..sori ye..setiap kali kami berhenti dan berbual kami mesti bergambar..haha..dating kali ni terase macam banyak gambar pulak..tapi guna hp dia la..hp aku tak canggih pun, gambar yang guna kamera hp aku pun tak cantik...huhu..

"ni mungkin yang terakhir,"

alamak!muka aku dah cuak..

"kenapa terakhir pulak?"http://www.smileycodes.info

"yela, untuk tahun ni la..takkan nak jumpa bulan puasa..huhu,"

ok, muka aku kelihatan lega masa tu..dia cakap la..haha..

"tak teringin nak datang melaka ke?kata aritu suhana ada ajak kan,"

"nak datang tapi tak tahu nak duk mana..lagipun mad bukannya rajin macam aza nak datang dan balik pada hari yang sama,"

"laa...kan aza dah ajak duk rumah sewa aza..hehe..tapi kena cukur la segala bulu yang ada kat muka tu then pakai tudung tau,"

ye, aku tau..cadangan yang langsung tak menyelesaikan masalah dia..huhu..tapi betul jugak kata dia tu..aku pun bukan ada kenderaan nak bawa dia jalan-jalan melaka..kat melaka pulak kalau setakat ada bus dan teksi sebagai public transport lupakan aje la nak bawa orang datang melaka..huhu..lainlah kalau aku ada lori ke, bus sendiri baru best..dah macam rombongan nanti aku buat..hehe..bukan setakat mr.raksasa la aku ajak, kalau boleh satu terengganu tu aku ajak datang melaka..haha..promote melaka sekali tu..mana tau nanti dapat komisen ke..melalut pulak aku ni..

takpe la aku tak dapat nak tarik dia datang melaka, sekurang-kurangnye aku dapat tukar profile picture facebook dia!macam jahat je rasenye..hoho..tak tak aku mintak izin dengan dia k!kali ni aku betul-betul jadi stalker..tapi kalau stalker pakwe sendiri dengan izin takpe kan?hehe..tapi aku takde la usik segala apa yang ada kat facebook dia tu..setakat upload gambar dan letak sebagai profile picture je la..huhu..tak berani la pulak aku nak kacau lebih-lebih..jap gi kena serang tak sempat pulak aku nak fire dengan ridsect..huhu..http://www.smileycodes.info

haa..korang mesti perasan aku dah transform sekali lagi kan?kan?hehe..saje je dalam masa yang sama nak rendahkan berat blog kononnya walaupun berat blog masih tak turun-turun macam berat aku yang masih tak naik-naik..huhu..


p/s malam ni dah start rutin aku sebagai seorang student yang busy..sekarang je la masa yang aku ada untuk update mr.blog ni...huhu..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?