kenapa Si diA lain macam je..::o_O::..


 yay!hari ni aku cuti..hehe~untuk satu hari aku tak ngadap encik pembuli dan encik bercakap 3 perkataan..dan hari ni aku boleh menghupdate blog..padahal hutang tag tak jawab lagi..ngee~
entri kali ni aku nak cakap pasal ciri-ciri seorang lelaki yang bersikap misteri dengan awek sendiri..tibe-tibe je terkeluar idea pasal ni..ngee~
http://www.smileycodes.info


kadang-kadang si awek ada satu saat mesti rasa si balak macam menyembunyikan sesuatu dari si awek..sampaikan si awek syak dengan sikap si balak..mungkin entri aku ni akan memberitahu apa sebenarnya yang si balak sembunyikan..


si balak dah ada pengganti
si balak mungkin telah jumpa seseorang yang dia panggil soulmate tak pun 'kami hanya kawan tak lebih dari itu'..kenapa perlu ada soulmate kalau kau memang dah ada awek?adeh!tu hanyalah alasan..kononnya nak mengaburi mata si awek..oii!ingat awek kau bodoh ke nak percaya..kau dah bersayang-sayang depan aku, kau nak suruh aku percaya la yang dia dengan kau tu kawan je..kalau betul pun korang kawan tak payah nak bersayang-sayang depan awek kau..jaga hati awek tu..tu yang penting..nak kapel pandai berjanji-janji tapi hati awek tak pandai pulak nak jaga..adeh!
http://www.smileycodes.info
iyah!iyah!hamek ni!



tolong paham,aku busy sekarang
untuk yang ni tak boleh nak kata apa la..dah terang lagi bersuluh yang dia tu busy tak payah la nak ganggu..dan tak payah nak buat ayat-ayat tachink..

"kenapa dia tak kontek aku.."
"kenapa dia senyap je.."

kenapa tu?
kenapa ni?
dan banyak lagi persoalan-persoalan..huhu~pastu tak cukup soalan-soalan tu pegi marahkan si balak tu buat apa..kata balak tipu dia la..tu la..ni la..adeh!kaum wanita jangan jadi paranoid..dah terang dan jelas tahu si balak tu busy so, bagi dia masa..jangan paksa dia buat dua keje dalam satu masa..huhu~jap lagi tak pasal-pasal kena clash..
http://www.smileycodes.info
taktau..taktau..



surprise!
jangan terburu-buru melihat si balak berkelakuan misteri atau sangat rapat dengan kawan baik korang sendiri..mana tahu sebenarnya dia ingin buat kejutan kat korang..nak buat party birthday ke annyversary ke..yang korang sendiri lupa atau buat-buat lupa..heh, boleh pulak buat-buat lupa birthday sendiri..adeh!si balak saje nak bagi korang rasa curiga sampai berlakunya pergaduhan antara kamu berdua..dan masa tengah gaduh tu..surprise!!!ntah dari pelusuk mana kawan-kawan korang keluar dengan membawa kek..wahh!drama sungguh...huhu~
http://www.smileycodes.info
ohh..terima kasih semua..




p/s ni je yang mampu aku utarakan..ngee~biasala, aku pun bukannya berpengalaman pasal ni..
http://www.smileycodes.info




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?