kenapa earning NuFfNaNg aku tak naik-naik?..::o_O::..

ok, setelah beberapa hari aku kemurungan dan kesedihan dengan beberapa perkara yang menimpa aku sekarang aku kembali bersemangat!ching!macam kawan aku pulak suka buat bunyi camni..haha..betul kata orang setiap apa yang berlaku mesti ada hikmah disebaliknya.jadi, jangan jadikan masalah itu satu alasan buat kita jadi terus murung dan hilang semangat..ok, za stop cakap pasal kesedihan kau!!



entri kali ni aku nak tanya betulkah cara lain untuk dapatkan earning kat nuffnang adalah melalui traffic blog kita?sebenarnya aku tension jugak sebab dah hampir setahun aku berblogging dan ber-nuffnang tapi aku masih belum boleh dibayar lagi..earning aku pun sekarang tak cukup untuk dibayar..aku tengok blogger lain ada yang dah dapat cek pertama atau dah banyak kali dapat cek dari nuffnang walaupun diikutkan aku lebih lama berblogging daripada mereka..huhu..mungkin aku dapat terima kalau visitor blog aku ni tak klik kat iklan nuffnang aku..tapi macam mana nak dapat earning tanpa klik kat iklan nuffnang?

aku ada jugak google mana tahu dapat jalan kan..memang ada pun..dari satu blog ni, katanya kalau takde orang klik kat nuffnang kita boleh dapat earning melalui traffic blog kita..yeke?NI link blog yang aku maksudkan tu..apa pendapat korang?
http://www.smileycodes.info











Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?