bila SuE EdAa start mengomel..::(^_^)::..

yeah!sem baru akan bermula walaupun lama lagi untuk pelajar unikL..tapi aku buat jugak entri pasal sem baru ni..hakhak..bukan apa aku jeles pulak tengok Mc' Sue dah start sem baru..aku pulak masih di rumah..ehh..bukan masih pegi keje kat parkson tu..huhu..


AKU NAK JADI SKEMA SEM DEPAN!

http://www.smileycodes.info
transform!


ungkapan yang aku dan sue katakan setiap kali kami berchatting..kenapa nak sangat jadi skema?


orang kata sem 3 ni tough
sem 3 adalah permulaan kami belajar subjek untuk spesifik bagi setiap course walaupun hanya 1 subjek saje.ianya tetap tough..tu tak masuk lagi subjek foundation yang kami belum habis lagi..macam thermodynamic, mass transfer..kalau nak senarai satu per satu pun belum tentu boleh sebab aku ingat-ingat lupa pulak..(ingat pun menggerunkan aku buat pe..lala)


bukan tinggal di hostel lagi
kebanyakan kami telah dihalau keluar dari hostel..kenapakah?kenapa nak halau kitorang??takde apa pun.hanya kerana pelajar baru nak masuk je..pelajar baru dikehendaki tinggal di hostel selama 2 sem saje..jadi kami yang nak masuk sem ketiga dikehendaki keluar dari asrama..tapi bukan semua, ada jugak yang dapat asrama..contohnya jawatan-jawatan tertinggi, pelajar-pelajar yang aktif..tapi bukan bermaksud aku tak aktif..na..na..na..aktif-aktif aku belum sampai popular la kat micet tu..so, penyelia asrama pun tak kenal..huhu..berbalik kepada tajuk ni, ruma sewa pulak jauh..so, kami terpakse berkampung pada siang hari di micet..mungkin lokasi pilihan adalah di library dan surau..


cover result terdahulu
disebabkan result terdahulu yang agak cacat dan tidak memuaskan, jadi skema mungkin cara yang terbaik..adeh!memang la ada yang cakap tak payah jadi skema untuk berjaya..kita buat study smart bukan study hard..tapi kadang-kadang tak boleh diguna pakai jugak kata-kata mereka..sebab ada jugak orang yang tak boleh nak buat cara macam tu..ada yang tak boleh nak ikut peraturan sendiri..memang betul study smart lebih baik daripada study hard..tapi mungkin kena tengok jugak cara orang tu belajar..http://www.smileycodes.info



sebab kami agak sikit tapi yang sikit ni la yang menentukan masa depan kami..huhu..sampai sue telah buat keputusan untuk memakai cermin mata yang lebih tebal setebal kanta pembesar yang berada di makmal..



"sem depan aku nak pakai spek yang macam cerita ku milikmu tu,"


contoh spek yang dimaksudkan..

pakai la cik sue oii..kau pakai macam mana pun aku tetap ngaku kau geng sumbak'f..haha..sejak kebelakangan ni jugak aku telah terikut-ikut jadi sengal..adeh!tak sengaja pulak jadi sengal..ni semua sue la yang ajar ni..huhu..


p/s hamek ko!aku buat entri khas untuk ko sue..haha..http://www.smileycodes.info









Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?