aku bukan lagi seorang PrOmOtEr..::(^_^)::..

yeah!hari ni adalah hari terakhir aku jadi promoter handbag pierre cardin..weee~~hepi pulak rasenye dapat bertahan sebagai seorang promoter selama sebulan..rasenye lepas ni aku nak jadi promoter brand apa pulak ek..hehe~

lepas ni takde la gosip panas dari cik fiza(bukan nama sebenar.), takde lagi la persembahan joget perut oleh encik azam(juga bukan nama sebenar.)..tak boleh la aku nak jadi star of the week untuk minggu-minggu akan datang..huhu~best tau, kalau korang nak mengular ke curik tulang ke mesti dapat jadi star atau model untuk minggu tu..wahh!!encik azam(kan aku dah bagitahu bukan nama sebenar.)penah jadi model sekejap..hoho~oh,ye..jangan tanya aku apa nama sebenar diorang sebab aku pun tak tahu..hoho~
http://www.smileycodes.info

sebelum balik tadi kami bertiga..aku,kak dira dan encik azam(bukan nama sebenar.) kemas fair..yela, dah hujung bulan kan mesti la kena kemas kalau tak nanti kena halau pulak..lala~lagipun sepatutnye fair tu memang dua minggu je..dua minggu luar parkson, dua minggu dalam parkson..haaa...cukup sebulan..bagitahu je la offer tu sebulan tak payah susah-susah nak bagitahu customer fair tu sampai hujung bulan ke, dua minggu je ke..ala, lepas fair bulan jun ni habis mesti ada offer tak payah risau la..kalau tak, takde sape nak beli kat parkson..hoho~aku sepatutnye menggalakkan korang pegi shopping kat parkson..so, kalau korang nak shopping dan nak dapat offer 50% ke 20% ke..datang la parkson eh..hehe~(ni kira galakkan kan?kan?)
bila tanya sorang-sorang tadi kebanyakan bagi jawapan yang sama..(aku tanya part time promoter je la.)


"hari ni aku last pulak,"


style encik azam(bukan nama sebenar la..)berkata-kata..yela, dah bulan jun kan ramai yang nak masuk belajar balik terutamanya untuk ipta..kalau aku lambat lagi sebenarnya, tapi ada hal pulak bulan julai ni..hikhik~aku rase tadi sepanjang-panjang aku jalan ke toilet ramai promoter permanent tanya,


"kau taknak sambung keje sini lagi ke?"


sebab masing-masing nak cari part time..yela, yang part time semua dah nak berenti apa taknya..dan masing-masing mintak tolong aku carikan part time untuk mereka..kalau ada sape-sape yang nak bagitahu aku eh..tapi keje kat mahkota parade melaka tau..


saat-saat takde customer+dah nak balik..nasib baik tak jadi star of the week..hoho~


wahh!tak menahan korang..mentang-mentang takde customer exec pun dah balik boleh la duk bekumpul dan bergosip kat kaunter aku..huhu~ni la dia muka-muka part time dan permanent yang suka curik tulang dengan bergosip..tak tahu pulak tulang dinasour ke tulang orang yang diorang curik ni..suke-suke ngutuk orang padahal aku pun ada gak kat atas ni..haha~



p/s hari ni aku agak hepi dan excited sebab mr. raksasa dah menjejakkan kaki di bumi malaysia...yay!!
http://www.smileycodes.info

















Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?