new bloglist
new home new bloglist new bloglist

18 Mei, 2010

Home » » zHaZhA??siapakah?..::(-_-")::..

zHaZhA??siapakah?..::(-_-")::..

erkk!..cik zhazha?sapekah?huhu~
aku usya keywords kat mr.nuff tadi..membuatkan aku terfikir.korang panggil aku zhazha ke?huhu~setahu aku, nickname aku kat blog ni zaza, zazza, zazachan ataupun gransazer.tak pernah pulak aku gelarkan diri aku zhazha.dan tak pernah pulak aku tengok visitor aku panggil aku zhazha..huhu~
dah macam nama chinese pulak aku tengok..



mungkin korang terkeliru dengan sorang lagi blogger yang gelarkan dirinya zaza jugak..tapi ok jugak nama zhazha tu..hehe~
  nama saya zazza tau..jangan tersilap nanti tak boleh beza pulak dengan cik zaza..nak panggil zazachan pun takpe..huhu~


p/s cik zhazha takde kat sini, harap maaf..
http://emo.huhiho.com

2 virus attack:

Matt berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
zAzZa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.