tidak!!aku taknak CuRaNg!!!....::(-_-")::...



aku terasa macam nak pengsan tengok diorang ni.huhu~

aku memang dah start menggilai kumpulan ni..dan terasa aku dah mula curang dengan big bang..oh, tidak!!huhu~
ni nani, ex-roomate aku la yang ajar ni..takpe-takpe zaman berubah minat pun boleh berubah..hihi~
silalah tengok video yang kat bawah ni, mana tahu lepas ni korang pulak bakal meminati band ni..hehe~


i'm a loner by cn blue..lala~


p/s semua album dah download tinggal yang belum release je lagi..hehe~
mungkinkah aku jadi camni lepas ni?huhu~

Ulasan

Matt berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Zazachan berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Matt berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Zazachan berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?