terjumpa KeKaSiH LaMa di pasar malam...::(-_-")::..

malam ni ada pasar malam kat tempat aku..aku dan zyra saje nak jalan-jalan mana tahu ada benda yang boleh dibeli..hehe~dengan adik aku si zyra menunggang motor ala-ala nak berlumba aku yang kat belakang dengan hanya mampu berdoa kitorang sampai ke tempat yang dituju..huhu~http://www.smileycodes.info
sampai je kat pasar malam kitorang jalan dari pangkal sampai ke hujung..tapi takde beli apa-apa pun..huhu~tapi di tengah-tengah pasar malam tu tiba-tiba aku terpandang seorang pemuda yang rasanya aku kenal..adik aku nampak jugak insan tersebut dan dia terus pandang aku dengan senyuman sinis.aku terpikir,

' owh..ni mesti adik aku pun kenal dia,'

aku cepat-cepat tarik adik aku dalam kesesakan orang masa tu..dah jauh sikit dari tempat kejadian aku tanya adik aku dengan selambe,

"dia tu kimie kan?"

"yela..takkan tak kenal ex sendiri,"

adik aku agak melenting ketika itu.
ok, tak salah lagi mata aku. memang tu la orang yang aku penah kenal dan sayang dulu.tapi nampak lain sikit la..apa ek?oh, baru perasan..dia dah kurus..http://www.smileycodes.info



p/s ok dah!tamat cakap pasal ex kau.sekarang pikir pasal mr.raksasa pulak..huhuhu~




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?