new bloglist
new home new bloglist new bloglist

15 Mei, 2010

Home » » SuKaN vs DrAmA...::(-_-")::..

SuKaN vs DrAmA...::(-_-")::..


"oii!sana sikit aku nak tengok sukan ni!"

ok, ni kata-kata seorang peminat sukan yang sedang menontonnya dan tidak mahu diganggu.aku pulak seorang yang tidak minat dengan sukan dan akan selalu mengganggu penontonnya..hikhik..
begitu juga dengan drama yang baru saja tamat dan hangat diperkatakan sebelum ni.ok, aku tak tengok pun drama tu.kakak dan adik aku tengok episod terakhir aku di dalam bilik sibuk menghadap laptop.lala~

"apa la budak ni, orang duk minat sume tu dia boleh pulak tak minat,"

bukan tak minat langsung tapi kurang berminat terutamanya sukan.tapi kalau ada yang pengaruh aku duk sekali depan TV tu mugkin aku jugak yang menjerit-jerit di saat-saat genting bola atau bulu tangkis sedang mempermain-mainkan pasukan Malaysia.huhu~
tapi kalau drama melayu yang aku sebutkan di atas tadi, pertama kali aku tengok iklan di TV....

"ermm...aku tahu apa ending cerita ni,"

ok, tu yang aku katakan..susah bagiku menonton cerita yang sudah ku anggap cliche.bukan taknak menyokong drama melayu tapi hakikatnya aku inginkan sesuatu yang lebih, maksudku jalan cerita yang di luar jangkaan tapi seronok ditonton.banyak jugak cerita melayu yang aku tengok sebab aku boleh dikatakan peminat cerita melayu.huhu~

p/s tapi mungkin kalau ada yang ajak aku tengok drama tersebut aku merupakan orang yang paling banyak mengeluarkan air mata..huhu~

4 virus attack:

Syasya Imani berkata...

ahaha
apelah..
tp sya pon skunk sgt mls mau tgok2 tb ni..
rase cm da bosan je..balik2 cerita yg sama..btol tak??


:D

zAzZa berkata...

sya: tu la..TV skrg bosan..huhu..tak tau nk tgk cite apa pun kalo duk dpn TV..slalunye msti tertido..hukhuk

Matt berkata...

jom lyn anime ;)

zAzZa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.