ada ViRuS??...::o_O::..

sakit tengkuk aku meng-upgrade encik belog ni..huhu~dah macam-macam aku letak,tapi letak delete balik sebab aku rasa berat sangat pulak aku punya belog ni lepas letak macam-macam..
http://www.smileycodes.info
iyahh!iyahh!terjatuh-terjatuh aku upgrade belog ni..hihi~

sebelum ni belog aku ni berat sampai 300++kb..mungkin sebab ada banyak benda yang tak perlu kot..huhu~excited sangat bertutorial kat belog miss intan..aku letak cursor la..tajuk belog bergerak la..sparkle cursor..tapi benda tu semua memberatkan lagi belog aku ni..kalau dah berat lambat la belog ni nak load..huhu~
taknak aku load lama-lama..so, aku decide delete sikit benda-benda yang rasa tak perlu..tapi pelik, tak berjaya jugak..tetap 300++kb..erm...kenapa ek?..huhu~
aku delete setiap widget then check..erkkk!sama jugak!ohh.tidak!belog aku ada virus!!huhu~
http://www.smileycodes.info
aku rase bukan widget yang buat belog aku berat..then aku berpindah ke entri-entri aku pulak..satu-satu aku check..aku save kat draft dulu..pastu check lagi..mula-mula memang tak efek sangat..sampai la satu entri ni..
errkk!memang ni la dia!
belog aku dari 300++kb, turun terus lebih kurang 200kb..pergh!banyak gile..mesti ada virus kat situ..
dan sekarang berat belog aku turun kepada.........



alhamdulillah..dah kecik da..

kalau korang nak check belog korang kat sini ok..kalau korang rasa belog aku still lambat load tu mungkin masalah tenet tu...lala~


p/s main cakap je belog ni ada virus..huhu~
http://www.smileycodes.info
sayang encik belog...





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?