OnE PiEcE buat aku jadi gila!!...::(^_^)v::...

hari-hari bosan aku ditemani abang aku tengok one piece..hehe~
nasib baik dak abang buka kalau tak,takdenya aku buka one piece walaupun memang dah ada kat laptop aku ni..dah memang aku je yang ada cite tu..huhu~
dari episod ke episod aku tengok..dengan penuh perasaan..huhu~tiba-tiba je air mata ngalir..http://www.smileycodes.info sengal!cite ni memang suka mainkan perasaan aku..huhu~ ada je scene sedih yang tak dapat nak dielakkan...

merry!!!!!!

kejap-kejap tergelak sorang-sorang.sampai adik aku kata aku gila..huhu~apa taknya,kejap gelak, kejap nangis.emosi macam tak stabil je..huhu~
sape tak gelak tengok gelagat atok luffy yang lebih kurang dia je..huhu~


 
nehhhh!!????

masa aku tengok tu ada je yang ganggu..huhu~aku perlukan konsentrasi!!mesti habiskan semua episod yang aku ada masa cuti ni jugak...kalau tak nanti takde masa nak tengok.huhu~


p/s ok, nak sambung one piece balik...ngeh3~
http://www.smileycodes.info






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?