NeNeK kEbAyAn kembali...::o_O::..



entri aku hari ni bukan nak cerita pasal shahir yang menjadi juara AF8 semalam sebab aku tak tengok pun AF tu..
dan bukan juga untuk menjawab tag yang telah diberi oleh jijie dan Mc' Sue baru- baru ni..(later la aku jawab..aku belum mampu lagi..huhu)..
bukan juga untuk menjerit-jerit dan berkata,"i love u cn blue!!"..ohh, mungkin lepas entri ni..hehe~
mungkin ini blair witch project kedua yang aku buat sendiri..ye..orang yang kami adik beradik panggil blair witch baru saja menghubungi kami..
dah dasar blair witch a.k.a nenek kebayan perkara pertama yang terlintas di kepala kami adalah kejahatan yang akan mereka lakukan sekali lagi..
ok, kami betul..memang itu niat utama mereka..korang mesti dapat bayangkan apabila seekor blair witch( aku dah tak tau apa pengjodoh bilangan yang sesuai dengan mereka) menculik budak kecik dan buat hidangan mereka..sangat tak berperikemanusiaan..(erkk..lupa pulak aku memberi pengjodoh bilangan mereka seekor)..
yeah!sekaranglah masanya gransazer bertindak menyelamatkan keluarga dunia supaya blair witch a.k.a nenek kebayan ni berhenti dari memusnahkan budak kecik yang ada kat atas muka bumi ini...
http://emo.huhiho.com
iyarkk!iyarkk!..


blair witch!here i come!




p/s maaf, entri ketika otak sedang serabut..
 http://emo.huhiho.com




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Si Dia Lupa Tarikh Penting.

Bila Lelaki Kaya Bertemu Perempuan Miskin atau Sederhana.

Gemuk Atau Kurus, Mana Yang Jadi Pilihan?