new bloglist
new home new bloglist new bloglist

27 Mei, 2010

Home » » manisnya CoKLaT...::(-_-")::..

manisnya CoKLaT...::(-_-")::..

orang kata perempuan suka makan coklat..kadang-kadang masa dating pun mesti si balak belikan coklat untuk si awek..errkk..apasal la tiba-tiba je aku nak buat entri pasal coklat pulak ni?huhu~sebenarnya aku baca entri blog jijie..tak silap aku dah dua entri dia cakap pasal coklat..aku pun nak jugak la cakap pasal coklat..
http://www.smileycodes.info
kaklong, maap la ye..hihi~

tak tahu la sejak bila dan ketika aku start tak suka makan coklat ni.sebelum ni aku pernah jugak dapat coklat.tapi selalunya coklat-coklat yang aku dapat tu bukan aku yang habiskan.aku mungkin akan makan sebar dua atau seketul dua.tapi selebihnya akan dihabiskan oleh abang dan adik aku..huhu~dulu masa sekolah pun kalau beli coklat yang besar tu mesti aku ambik masa nak habiskan..biasalah nafsu tu memang tinggi..kuikui~
apa yang aku tahu aku tak suka makan coklat sebab coklat itu manis..huhu~eerrkk..tak suka manis!rasa nak muntah kalau makan benda manis-manis sangat ni..
http://www.smileycodes.info

kadang-kadang aku terpikir jugak, adakah disebabkan aku tak makan benda-benda manis ni aku masih tak boleh nak gemuk?huhu~
http://www.smileycodes.info



p/s plagiat si jijie...lariikkk!!!...
http://www.smileycodes.info



0 virus attack: