new bloglist
new home new bloglist new bloglist

19 Mei, 2010

Home » » bahaya HaNdPhOnE!!...::o_O::...

bahaya HaNdPhOnE!!...::o_O::...


dulu masa aku mula-mula dapat handphone memang tak dapat nak nafikan yang aku susah nak jauh dari encik handphone tu..sikit-sikit tengok kalau ada mesej padahal takde sape pun nak mesej or call aku masa tu..huhu~macam jakun je..tukar-tukar nombor dengan kengkawan la..takde apa pun aku boleh buat dengan handphone masa tu, nama pun budak sekolah..handphone pertama aku nokia 3310..kalau balingkan kambing kompem menjerit-jerit kambing tu.handphone ok je..kau baling la ke dinding pun ok je..

kalau langgar dengan beskal pun tak pecah..lala~ 


so, aku nak kongsilah dengan korang video ni.terjumpa tadi kat youtube..hehe~

don't do this at home..
akibat letak handphone sebelah seterika..


bagi mereka yang susah nak lepas dari handphone tu, korang kena berjaga-jaga sebelum perkara macam ni berlaku..tak pasal-pasal pulak nanti muka korang yang licin tu terbakar..kalau yang perempuan jatuh saham korang..huhu~

p/s aku tak pernah beli handphone sendiri..huhu~

0 virus attack: